۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۹۷۶۵۰
آیت الله موسوی جزایری:

خروش ملت ایران توطئه های استکبار را نقش بر آب کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان ابراز داشت: خروش ملت ایران این آرزوی دیرینه استکبار را که همان براندازی نظام اسلامی است را به ناامیدی تبدیل می کند.
 آيت الله موسوي جزايري

آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حاشیه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شهرستان اهواز، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: امروز و در این برهه کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستند.

 

وی با بیان این که حضور گسترده اقشار گوناگون در این راهپیمایی عظیم نشان از نبوغ فکری آن ها است، تأکید کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آزادی انسان را از بند حقارت و بدبختی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.


آیت الله موسوی جزایری همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به حضور مردم تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن فرصتی بزرگ برای ملت مسلمانان ایران است که می توان توطئه های دشمن استکباری را نقش برآب کرد.


نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دین خود را به شهدا ادا خواهند کرد، افزود: راهپیمایی یک فرصتی الهی بوده که خداوند متعال آن را به ملت ایران عطا کرده است.


امام جمعه اهواز با تأکید بر ساختار حضور مردمی در تمامی صحنه های انقلابی گفت: ملت ایران در تمامی عصر ها نشان داده که همواره پشتیبان آرمان کشور خویش است.


آیت الله موسوی جزایری سخن پایانی خود را به آزادی ملت ایران از بند ظلم و ستم اختصاص داد و افزود: غرب و هم پیمانانش همواره خواهان براندازی نظام اسلامی بوده اند ولی خوشبختانه خروش ملت ایران این آرزو را به یأس و ناامیدی تبدیل می کند./9458/پ202/ب

ارسال نظرات