۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۹۷۶۸۴

قدردانی امام جمعه سابق ارومیه از حمایت‌های رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسنی از حمایت مردم و رهبر معظم انقلاب از ایشان برای خدمت رسانی 34 به نظام اسلامی ایران قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمين حسني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین غالمرضا حسنی، امام جمعه سابق ارومیه امروز در جمع پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: از مردم استان آذربایجان غربی به ویژه ارومیه و رهبری قدردانی می کنم که در 34 سال گذشته با حمایت خود زمینه خدمتگزاری از سنگر نماز جمعه و نظام جمهوری اسلامی فراهم کردند.

 

وی تصریح کرد: خدا را شاکرم که در برخی خدمات ارزنده به مردم همچون ساختمان مصلای امام خمینی(ره)، مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه و حوزه علمیه امام خامنه ای (ع) توانستم اقدام کنم.

 

این روحانی مبارز در پایان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و برای مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

 

لازم به ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین حسنی از روحانیون مبارز و مجاهد آذربایجان غربی است که مردم هرگز رشادت ها و فداکاری های ایشان را فراموش نخواهند کرد.

 

در توصیف شجاعت و فداکاری این روحانی نستوه همین بس که نام ایشان مایه امنیت مردم و لرزه بر اندام ضد انقلاب ها در خطه آذربایجان بود.

 

این روحانی مجاهد به خاطر خدمات ارزنده در مبارزه با رژیم طاغوت، دوران هشت سال دفاع مقدس و مقابله با ضد انقلاب ها نشان شجاعت از رییس جمهوری اسلامی ایران در دولت نهم دریافت کرد./936/پ202/س

 

ارسال نظرات