۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۹۷۷۰۳
آیت الله قبلان تأکید کرد؛

ایران دژی مستحکم از دژهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، فرارسیدن سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و ایران را دژی مستحکم از دژهای اسلامی و مایه قدرت و عزت جهان عرب و اسلام توصیف کرد.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی فرارسیدن سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری و ملت ایران تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: انقلاب اسلامی ایران، بر پایه های حق استوار شد، شریعت اسلامی را زنده نگه داشت و بر اساس ارزش های ایمانی و شعار «نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی» تأسیس شد تا آموزه های خود را از دین مبین گرفته و به یاری امت اسلامی بپردازد.

 

آیت الله قبلان با اشاره به جایگاه والای ایران در جهان، تصریح کرد: ایران در پرتو رهبری حکیمانه، بیداری ملت و تلاش مردم به دستاوردهای علمی و فن آوری بزرگی دست یافت تا هم اکنون به عنوان یکی از کشورهای مهم جهان تلقی شده و بر همه توطئه ها فائق آید.

 

وی از ایران به عنوان دژی مستحکم از دژهای اسلام یاد کرد و افزود: ایران به عنوان کشوری اسلامی از امت دفاع می کند، به مبارزه با ظلم می پردازد، خطرها را از مستضعفان جهان دور می سازد و به پایگاهی برای مظلومان و محرومان مبدل شده است.

 

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، اعتراف به حق هسته ای ایران را پیروزی بزرگی برای این کشور دانست و تأکید کرد: اعتراف جهانی به برنامه هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران موفقیتی بزرگ برای این کشور و نشان دهنده بطلان ادعا و اتهامات غرب علیه این کشور است که به شکسته شدن تحریم ها منجر شد.

 

آیت الله قبلان ادامه داد: تحریم و فشار در حالی علیه ایران صورت می گیرد که هیچ توجهی به زرادخانه هسته ای رژیم صهیونیستی که تهدید بزرگی برای ویرانی و تخریب جهان به شمار می آید، نمی شود و این نشان دهنده معیارهای دوگانه غرب است.

 

وی ایران قدرتمند را قدرتی برای جهان عرب و اسلام توصیف کرد و گفت: گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران به سود کشورهای عربی و اسلامی و عامل قدرتمند شدن امت اسلامی است.

 

در بخش پایانی این پیام آمده است: فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و شیخ حسن روحانی رییس جمهور تبریک می گویم و از خداوند منان می خواهم توفیق گسترش عزت، پیشرفت و نوآوری را به ایران داده و این ملت را از هرگونه گزند در امان بدارد./980/ب902/د

ارسال نظرات