۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۹۷۸۲۲
الوفاق بحرین تأکید کرد؛

هدف از بازداشت خبرنگاران خاموش ساختن صدای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به تداوم بازداشت عکاسان و خبرنگاران در بحرین تأکید کرد که رژیم آل‎خلیفه با بازداشت خبرنگاران به دنبال خاموش کردن صدای انقلاب است.
بازداشت خبرنگاران در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه خود ادامه بازداشت عکاسان و خبرنگاران را حمله انتقام جویانه علیه رسانه‎ها، فعالان مدنی مخالف وافراد خواهان تحولات دموکراتیک در بحرین دانست.


این بیانیه افزود: افزایش بازداشت عکاسان و خبرنگاران، بیانگر گرایش واقعی رژیم برای مبارزه با آزادی بیان وخاموش کردن صدای اعتراضات و خواسته‎های مردم است؛ مردمی که با گذشت سه سال از آغاز انقلاب مسالمت آمیز خود، همچنان به‎دنبال تحقق بخشیدن به این خواسته‎ها هستند.


نیروهای رژیم بحرین صبح روز دوشنبه با حمله به منزل سید احمد الموسوی و برادرش در منطقه الدراز، آنان را بازداشت و مورد بازجویی قرار دادند که با احتساب این دو نفر شمار عکاسان و تصویربردان بحرینی بازداشت شده به 10 نفر رسید.


الموسوی تاکنون توانسته است 119 جایزه بین المللی را در زمینه هنرعکاسی کسب کند.

 

جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه خود آورده است: آزادی مطبوعات در بحرین به نوعی اصلا وجود ندارد زیرا خبرنگاران و اصحاب رسانه به طور مداوم کشته شده یا تحت تعقیب قرار گرفته و شکنجه می‎شوند و هر رسانه‎ای که دیدگاه مخالفی با رژیم داشته باشد؛ به سرعت حذف می‎شود و رژیم آل‎خلیفه برای ساکت کردن مخالفان از همه ابزارهای خود استفاده می‎کند./994/ب102/د

ارسال نظرات