۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۹۷۹۱۷

نخستین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی(با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکری بر مدیریت و حسابداری) با هدف تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به‌همت دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج دانشجویی امروز و فردا در سالن بصیرت مجتمع فرهنگی سیزدهم آبان برگزار می‌شود.
 اولين کنفرانس بين المللي حماسه سياسي و حماسه اقتصادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا ایران بخش، رییس نخستین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی(با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکری بر مدیریت و حسابداری) پیش از ظهر امروز پنج شنبه بیست و چهارم بهمن ماه در نشست خبری این کنفرانس که در ساختمان شهید شهبازی مجتمع فرهنگی سیزدهم آبان تهران برگزار شد، با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که «دانشگاه مبدإ همه تحولات است»، گفت: دانشگاهیان سعی کردند در پرتو ولایت و مجموعه رهیافت‌های علمی به توسعه و بالندگی کشور کمک کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد سعی کرد جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، نگاهی که ایشان به تحولات بین‌المللی مانند بیداری اسلامی داشتند و در راستای توسعه سیاسی و اقتصادی کشور، شرایط ورود نخبگان و قشر تأثیرگذار از همه سلایق را مهیا کند.

ایران بخش اظهار داشت: بنا داریم تا تحقیقات ناب علمی که انجام شده، در اختیار مدیران اجرایی قرار گیرد تا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته باشیم و هم کار علمی تخصصی انجام داده باشیم و بسیج دانشجویی و دانشگاه آزاد اسلامی به تعالی، بالندگی و تکامل حداکثری کشور کمک کنند.

رییس نخستین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ابراز امیدواری کرد که این کنفرانس بین‌المللی به‌عنوان شروع بتواند به توسعه همه جانبه کشور کمک کند.

این استاد دانشگاه استقبال از این کنفرانس را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: حدود 4186 مقاله به دبیرخانه نخستین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی رسیده است، از این تعداد 2129 مقاله پذیرفته شده که 22 مقاله آن مربوط به محققان خارجی است.

وی بیان داشت: نخستین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی(با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکری بر مدیریت و حسابداری) امروز و فردا با حضور حدود سی میهمان خارجی و در دو بخش ارائه مقاله و کارگاه‌های تخصصی در سالن بصیرت مجتمع سیزدهم آبان برگزار می‌شود.

ایران بخش با اشاره به این‌که حدود 191 استاد دانشگاه در هیأت داوران این کنفرانس حضور داشتند، از چاپ برخی مقالات رسیده در ISI  و ISC  با هزینه این کنفرانس خبرداد.

رییس نخستین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: حجت‌الاسلام باقر حکیم، مقدم فر معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کوثری نائب رییس کمسیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، پرند معاون وزارت کار، قشقاوی معاون وزارت امور خارجه و میرزاده رییس دانشگاه آزاد از سخنرانان ویژه این کنفرانس خواهند بود، احتمالا یک سخنران هم از کشور ترکیه خواهیم داشت./956/پ202/ج

ارسال نظرات