۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۹۸۰۵۴

شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی تشکیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ بر اساس تفاهم نامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و نماینده ولی فقیه در سپاه، شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی به زودی تشکیل می شود.
سازمان بسيج طلاب و روحانيون کشور

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی ظهر امروز با مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان دیدار و گفت و گو کردند.

 

حجت الاسلام قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی در این دیدار با بیان این موضوع که زیر پرچم ولایت هدف همه ی مسلمانان مشترک است، اظهار کرد: همکاری ها برای دست یابی به اهداف مشترک باید بیش از پیش گسترش یابد.

 

وی با تاکید بر تعامل دوجانبه سپاه شهدا و حوزه های علمیه استان تاکید کرد: با توجه به اهداف مشترک برگزاری نشست ها و جلسات همکاری ضروری است.

 

حجت الاسلام قهرمانی با بیان این که حوزه علمیه برکات زیادی برای همه بخش های جامعه و مردم دارد و آثار آن برای همه جاری است، گفت: در جال حاضر در آذربایجان غربی نه حوزه علمیه برادران در شهرهای خوی، ارومیه، میاندوآب، تکاب، شاهین دژ، نقده، ماکو و سلماس به امر تربیت طلبه می پردازند.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه های علمیه استان افزود: در حال حاضر در آذربایجان غربی یک هزار طلبه مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی و حوزوی هستند.

 

در ادامه این نشست معاونان مرکزمدیریت حوزه و مسؤول بسیج طلاب استان با ارائه گزارشی از حوزه فعالیتشان بر افزایش همکاری ها تاکید کردند.

 

 دراین جلسه مقرر شد پیرو تفاهم نامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و نماینده ولی فقیه در سپاه، شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی تشکیل شود.

 

زمان برگزاری نخستین جلسه شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون اسفندماه سالجاری مصوب شد که با حضور مدیران مدارس علمیه شهرستانها، ائمه جمعه و اساتید حوزه تشکیل خواهد شد تا موضوع ها و محورهای مختلف همکاری ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

گفتنی است، دیدار مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان غربی با حجت الاسلام مهدی مهدوی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه استان در سپاه شهداء استان برگزار شد./936/پ202/س

 

ارسال نظرات