۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۹۸۲۳۴
حجت الاسلام خرسند:

حمایت آمریکا ماهیت سران فتنه را برملا کرد/ برخورد انفعالی با دشمنان آنها را جری می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون حمایت آمریکا از سران فتنه را شرم آور خواند و گفت: این بیانیه بار دیگر ماهیت سران فتنه و چهره واقعی آنان را نشان داد.
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه كازرون حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه کازرون

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیانیه آمریکا را برملا کننده ماهیت فتنه گران و چهره واقعی آنان دانست و گفت: با این کار بیش از پیش مشخص شد که اقدامات آنها که هنوز نیز ادامه دارد در راستای منافع آمریکا بوده است.

امام جمعه کازرون صدور بیانیه ای مبنی بر رفع حصر خانگی سران فتنه از سوی وزارت امور خارجه آمریکا را شرم آور توصیف کرد و اظهار داشت: آمریکایی ها از این که به خود اجازه می دهند در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت کنند باید شرمسار باشند.

وی افزود: این مسأله همچنین باید موجب شرمساری سران فتنه شود چراکه نشان می دهد آنها خواسته با ناخواسته اقداماتی انجام داده اند که در راستای منافع آمریکا بوده است؛ امام(ره) به ما آموخت هرگاه دشمن از شما تعریف کرد بدانید که به خطا می روید و اشتباه می کنید.

امام جمعه کازرون ادامه داد: چه طور شد این آقایانی که روزی خود را انقلابی و ضد آمریکایی می دانستند کارشان به جایی رسید، مقامات آمریکایی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آنها رسما حمایت می کنند؟! این نشان می دهد که فتنه 88 یک فتنه کاملا آمریکایی بود و این آقایان نیز خواسته یا ناخواسته در این دام دشمن گرفتار شدند.

بار دیگر معلوم شد فتنه 88 ریشه آمریکایی و اسرائیلی دارد

حجت الاسلام خرسند گفت: اگر این اقدامات ناخواسته است بیایند اقرار کنند و از پیشگاه ملت ایران، خانواده های شهدا و رهبر معظم انقلاب عذرخواهی کنند و کاری کردند که دشمن را شاد و امیدوار کردند و چون تا به حال این کار را نکرده اند بنابراین آنها و کسانی که با بیانیه های مختلف خواستار شکسته شدن حصر خانگی آقایان می شوند شریک جرم آمریکا در فتنه 88 هستند؛ حتما اینها انتظار دارند برای هم نوایی سران فتنه با دشمن مدال و جایزه هم به آنها بدهیم.

وی ابراز داشت: از همان ابتدا برای کسانی که در مسیر ولایت و رهبر معظم انقلاب هستند، مشخص بود که این فتنه ریشه آمریکایی و اسرائیلی دارد و بحث تقلب در انتخابات اسم رمز و بهانه ای بیش نبود؛ اگر واقعا تقلبی صورت گرفته بود باید مراجعه به قانون می شد نه با ایجاد بی نظمی تا حدی پیش بروند که به مقدسات مردم توهین شود.

برخی مقامات کشور موضع شفافی ندارند

امام جمعه کازرون در انتقاد از عملکرد دولت در برخورد با آمریکا، گفت: ما معتقدیم انفعالی برخورد کردن با دشمن موجب جری شدن آنها می شود؛ اینها یا آمریکا را نشناخته اند یا این که قائل به دشمن بودن آنها نیستند؛ آمریکا دشمن اصلی ما است و به فرموده امام(ره) شیطان بزرگ است؛ سستی کردن در برخورد با دشمن نه با عقل و نه با آموزه های دینی ما همخوانی ندارد.

حجت الاسلام خرسند با اشاره به آیه«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنَافِقِینَ وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ» اظهار داشت: خداوند می فرماید با کفار و منافقان جهاد کن و با آنها با شدت و خشم برخورد کن؛ در جای دیگر می فرماید«أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» ما در بحث هسته ای با آمریکا مذاکره می کنیم اما به معنای آن نیست که دشمنی آنان در گذشته و حال را فراموش کنیم.

وی افزود: این بیانیه نمونه بارزی از دشمنی آمریکا با ملت و نظام است؛ وزارت امور خارجه و دولت باید به فرموده رهبر معظم انقلاب با قدرت، صراحت و شفافیت پاسخ آمریکا را بدهند؛ با پشتوانه حضور گسترده مردم در 22 بهمن نه تنها نباید منفعل باشیم بلکه باید به دشمن تهاجم کنیم؛ متأسفانه برخی مقامات کشور در مواضعشان شفافیت و صراحت کمرنگ است./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات