۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۹۸۴۱۹
سبحانی‌نیا خبر داد؛

اصلاحات بودجه فردا به صحن می‌آید/ جزییات جلسات علنی پارلمان تا هفته سوم فروردین

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه صحن علنی مجلس فردا با دستور کار بررسی موارد اعاده شده از شورای نگهبان درباره لایحه بودجه 93 برگزار می شود، گفت: دکتر لاریجانی فردا در نشست علنی توضیحاتی درباره توافق نهایی در این رابطه ارائه می‌کند.
حجت الاسلام سبحاني نيا حجت الاسلام سبحاني نيا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا از بررسی جداول اعتباری لایحه بودجه 93 در نشست علنی فردا (سه شنبه 6 اسفند) مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت:‌ در نشست فردا بندهای اعاده شده از سوی شورای نگهبان و توافق مشترک هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون تلفیق درباره موضوعات باقی مانده بررسی و نهایی می‌شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق و تصمیم نهایی هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون تلفیق درباره جداول و موضوعات باقی مانده لایحه بودجه 93 افزود:‌ دکتر لاریجانی رئیس مجلس فردا در نشست علنی توضیحاتی درباره توافق نهایی در این رابطه ارائه می‌کند.

وی با اعلام اینکه نمایندگان مجلس هفته آینده برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود سفر می‌کند به خانه ملت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پارلمان در دو هفته پایانی اسفند ماه نشست علنی دارد به طوری که مجلس در روزهای (یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 18، 20 و 21 اسفند) نشست علنی دارد، همچنین در هفته پایانی اسفند به احتمال زیاد نشست علنی مجلس به‌علت نزدیک شدن به عید نوروز در روزهای (یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه 25، 26 و 27 اسفند) برگزار می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از روز (چهارشنبه 13 فروردین 93) دایر است، گفت: اما به علت تعطیلی دو روز(14 و 15 فروردین) اولین نشست علنی مجلس در سال آینده در روز (یکشنبه 17 فروردین) برگزار می‌شود./924/د102/ج

ارسال نظرات