۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۹۸۵۴۵
فعال انقلاب بحرین:

شونت آل‎خلیفه در بحرین به سبب عشق ملت به اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ فعال انقلاب بحرین، به دلایل برخورد نظامی حکومت آل‎خلیفه با مردم بحرین اشاره کرد و افزود: تنها دلیل جنایت و خشونت‎های حکومت آل‎خلیفه علیه شهروندان بحرینی، تنها به دلیل شیعه بودن و ارادت مردم به خاندان اهل بیت(س) است.
راشد الراشد از فعالان انقلاب بحرين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از شوش، دکتر راشد الراشد، از فعالان انقلاب بحرین، ظهر امروز در جمع مردم شوش، با تأکید بر اهمیت آشناسازی بیشتر مردم جهان نسبت به جنایات و اقدامات ظالمانه حکومت آل خلیفه اظهار داشت: آشنایی مردم با جنایات آل خلیفه سبب می شود تا جهانیان دلیل قیام مردم علیه حکومت بحرین را بدانند.

 

وی با بیان این که بحرین از نقاط حساس و استراتژیک در منطقه است، گفت: بحرین، کشوری است که مردم آن پیرو مذهب شیعه هستند و این پیشینه به دوران امام علی (ع) برمی گردد.

 

الراشد، بحرین را تنها کشور عربی شیعی حاشیه خلیج فارس دانست و اظهار داشت: بحرین از حساس ترین مناطق استراتژیک در منطقه است و با وجود این که جمعیت آن به یک میلیون هم نمی رسد، اما اعتراضات مردمی در آن قدمتی تاریخی دارد.

 

وی با بیان این که بحرین تا چندین سال پیش، بخشی از خاک ایران بوده، گفت: جداسازی بحرین از ایران مربوط به 40 سال پیش است و  این جداسازی اقدامی شیطانی از سوی انگلیس و آمریکا جهت سلطه بر منطقه خاورمیانه در سال 1971 میلادی بود.

 

الراشد با اشاره به تفاوت قیام مردم در بحرین با دیگر کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: روابط غیر صحیح حکومتی بحرین با کشورهای دیگر و سلطه آل خلیفه بر حکومت سبب شکل گیری بحران های سیاسی و درگیری های داخلی در بحرین شده است.

 

فعال انقلاب بحرین با بیان این که انقلاب های صورت گرفته در بحرین به دلیل حکومت دیکتاتوری آل خلیفه است، اظهار داشت: آل خلیفه خواهان سلطه بر فرهنگ و تمدن ملت بحرین است.

 

همراهی استکبار جهانی با آل خلیفه جهت سرکوب ملت بحرین

 

الراشد با بیان این که ملت بحرین خواستار محاکمه و سرنگونی حکومت آل خلیفه است، گفت: استکبار جهانی در کنار آل خلیفه به سرکوب ملت بحرین می پردازد.

 

وی با اشاره به فقر و مظلومیت مردم بحرین خاطر نشان کرد: مردم بحرین با وجود ذخایر فراوان نفتی در مناطق شبه جزیره عربستان، در فقر کامل به سر می برند که دلیل این مسأله نیز حکومت های ضالمانه آل خلیفه است.

 

الراشد به دلایل برخورد نظامی حکومت آل خلیفه با مردم بحرین اشاره کرد و افزود: دلیل جنایت و خشونت های حکومت آل خلیفه علیه شهروندان بحرینی، تنها به دلیل شیعه بودن و ارادت مردم به خاندان اهل بیت(س) است.

 

فعال انقلاب بحرین با تأکید بر این که انقلاب ها و جنبش های بحرینی تا رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه دارد، بیان داشت: انقلابهای بحرینی برای تحقق اهداف خود و توجه نکردن به اتهام های وارده از سوی مقام های آل خلیفه، پایدار بوده و هیچ گاه متوقف نخواهد شد./9464/ب202/د

ارسال نظرات