۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۹۸۶۰۹

حزب الله تعرض صهیونیست‎ها به مسجد الاقصی را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان تعرض صهیونیست‎ها به مسجد الاقصی که منجر به زخمی شدن 12 فلسطینی شد را به شدت محکوم کرد و مقاومت ملت فلسطین را دغدغه رژیم صهیونیستی دانست.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان در پیامی تعرض صبح امروز صهیونیست ها به مسجد الاقصی که منجر به زخمی شدن 12 فلسطینی شد را به شدت محکوم کرد و افزود: تعرض شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگر به مسجد الاقصی به امری عادی مبدل شده است و فرزندان قدس نیز همواره در برابر این اشغالگر ایستاده و با فداکاری از تسلط صهیونیست ها بر این مسجد و برافراشتن پرچم اشغالگر جلوگیری می کنند.

 

این حزب افزود: فرزندان قدس امروز نبرد شدیدی با جنایتکاران صهیونیست داشتند و ده ها تن از آنان با اصابت گلوله مجروح شدند اما نگذاشتند نقشه جنایتکاران تحقق یابد و نشان دادند که همچنان ایستاده اند و حاضرند فداکاری های دیگری تقدیم کنند.

 

در بخش دیگری از این پیام آمده است: جنایت های مستمر و روزافزون صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی در چارچوب پروژه تخریب و یهودی سازی قدس صورت می گیرد. دشمن صهیونیسم از شرایط سیاسی کنونی برای جنایت تروریستی علیه خاک و ملت فلسطین استفاده می کند و این جنایت ها در پرتو سرپوش عربی و بین المللی رخ می دهند.

 

حزب الله از مشکلات داخلی به عنوان عاملی برای افزایش جنایت اشغالگران یاد کرد و ادامه داد: کاملا مشخص است که رژیم صهیونیستی تنها به مقاومت مردم فلسطین و ایستادگی آنان در برابر پروژه های صهیونیستی توجه دارد. بنابراین ملت فلسطین باید به جایگاه خود به عنوان ملتی مقاوم بازگردد.

 

حزب الله لبنان به مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغالگران درود فرستاد و تأکید کرد: ملت های عربی و اسلامی همچنان فلسطین، قدس و الاقصای شریف را مهمترین مساله خود می دانند. حوادث رخ داده در جوامع اسلامی نمی تواند مسلمانان را از بزرگترین مساله یعنی فلسطین دور سازد./980/ب902/د

ارسال نظرات