۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۹۸۷۰۴
عضو ارشد حزب الله:

تکفیری‎ها بزرگ‎ترین جنایت‎ها را در سوریه مرتکب می‎شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، جنایت تکفیری‎ها در سوریه را از بزرگ‎ترین جنایت‎های مرتکب شده از سوی آنان توصیف کرد.
حجت الاسلام نبيل قاووق، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز برگزار شد، گفت: بیانیه وزارتی دولت جدید باید بر ایستادگی در برابر اسرائیل و جلوگیری از تجاوز مجدد این رژیم به لبنان تأکید کند. گنجاندن این مطلب سبب عدم رضایت صهیونیست ها شده و مواضع ملی به شمار می آید.

 

وی که به نمایندگی از سید حسن نصرالله در این مرامس حضور یافته بود، افزود: برخی جریان های لبنانی به شدت تلاش می کنند تا متن بیانیه وزارتی بر اساس مراد دلشان باشد، این تصور کاملا اشتباه و گمراهانه است و از دستورهای بیگانگان نشأت می گیرد.

 

شیخ نبیل قاووق بر کوتاه نیامدن مقاومت اسلامی از مواضع خود تأکید کرد و اظهار داشت: همگان باید بدانند اگر همه جهانیان و ارتش های دنیا گردهم بیایند، نمی توانند ما را از مقاومت و کرامت و ملت دور سازند.

 

معاون رییس شورای اجرایی حزب الله از حکومت مصلح ملی به عنوان عاملی در برابر تکفیری ها و تروریست ها یاد کرد و ادامه داد: تکفیری ها پروژه فتنه ای همانند عراق و سومالی را در لبنان پیگیری می کنند و می خواهند تجربه عراق و سوریه را در این کشور پیاده سازند.

 

وی تصریح کرد: تشکیل حکومت مصلحت ملی سبب برانگیختن احساسات برای مقابله با تکفیری ها می شود. وزارتخانه های امنیتی و جریان های 14 و 8 مارس در معرض خطر تکفیری ها قرار دارند، تکفیر ممکن است به ویرانی لبنان و منطقه بینجامد.

 

حجت الاسلام قاووق حضور نیروهای حزب الله در سوریه را عامل به هم ریختن محاسبات رژیم اشغالگر یاد کرد و گفت: رژیم صهیونیستی نسبت به سرنگونی نظام سوریه و تضعیف مقاومت اطمینان داشت، اما اهداف آن از سوی مقاومت با ناکامی مواجه شدند. تکفیری ها و تروریست ها امروزه به تحقق کامل اهداف رژیم صهیونیستی می پردازند و هم اکنون بزرگترین جنایت های خود را در سوریه مرتکب می شوند./980/ب903/د

ارسال نظرات