۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۹۸۸۵۵

سید علی فضل الله از اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از اردن تقدیر کرد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه بیروت از اقدام اردن در اخراج سفیر رژیم اشغالگر از این کشور به دلیل تلاش رژیم جهت انتقال تولیت مسجد الاقصی به این رژیم ابراز خرسندی کرد.
سيد علي فضل الله، امام جمعه بيروت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، خطیب جمعه بیروت در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد امامین حسنین(ع) منطقه حاره حریک برگزار شد از اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی ابراز نگرانی کرد و گفت: دشمن از تحولات کنونی در کشورهای اسلامی نهایت استفاده را برده و می خواهد فتنه در این جوامع را به سود خود پایان ببرد.

 

وی افزود: این رژیم هم اکنون نیز درصدد تسلط کامل بر مسجد الاقصی با هدف تخریب، خارج ساختن آن از سیطره کشورهای عربی و اسلامی یا تقسیم زمانی و مکانی آن است. از تصمیم پارلمان اردن مبنی بر اخراج سفیر رژیم اشغالگر و فراخوان سفیر خود تقدیر و تشکر می کنیم.

 

حجت الاسلام فضل الله بر لزوم اتخاذ مواضع قاطع اسلامی و عربی در برابر دشمن صهیونیسم تأکید کرد و اظهار داشت: از همه اعراب و مسلمانان می خواهیم به صورت جمعی و فوری در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی وارد عمل شده و نسبت به یاری رسانی به ملت مظلوم فلسطین بی توجه نباشند.

 

خطیب جمعه بیروت با اشاره به آخرین تحولات سوریه، تصریح کرد: جنگ داخلی به ویرانی همه چیز در سوریه منجر می شود و در راستای اهداف دشمن صهیونیست قرار دارد. باز هم از همه طرف های نزاع در سوریه می خواهیم درهای گفت وگوی داخلی را گشوده و به این بحران پایان دهند.

 

وی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یکی از مراکز حزب الله در مرز لبنان و سوریه را محکوم کرد و ادامه داد: رژیم صهیونیستی با استفاده از شکاف های داخلی لبنان به تعرض مستمر به این کشور ادامه می دهد تا اعلام وجود کند.

 

حجت الاسلام فضل الله تأکید کرد: از مقاومت اسلامی به دلیل ایستادگی در برابر دشمن و جلوگیری از تحقق اهداف آن تقدیر می کنیم و از سایر جریان ها نیز می خواهیم نسبت به اضواع خطرناک کنونی هوشیار بوده و به فکر بهبود وضع امنیتی، اقتصادی و سیاسی لبنان باشند.

 

خطیب جمعه بیروت توافق همگانی برای تدوین بیانیه وزارتی جهت جلوگیری از فروپاشی اقتصادی و معیشیتی در لبنان را خواستار شد و گفت: از همه گروه ها می خواهیم به هدف قرار گرفتن نیروهای امنیتی بی توجه نباشند و همه تلاش خود را برای حمایت از آنان بکار گیریم./980/ب902/د

ارسال نظرات