۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۹۹۰۵۱

کودتاگران اوکراینی منتظر حمایت طراحان

خبرگزاری رسا ـ جمعی از مردم اوکراین شب گذشته در برابر سفارت آمریکا به منظور درخواست یاری از این کشور برای حل بحران شبه جزیره کریمه تجمع کردند.
اوکراين

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، به نقل از یورونیوز، جمعی از مردم کی یف، پایتخت اوکراین شب گذشته در برابر سفارت آمریکا به منظور درخواست یاری از این کشور برای حل بحران شبه جزیره کریمه تجمع کردند. آنان با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار دخالت مستقیم دولت آمریکا و جلوگیری از هرگونه مداخله نظامی روسیه در اوکراین شدند.


یکی از شهروندان کی یف در میدان مرکزی پایتخت با اشاره به توافقنامه بوداپست و وضعیت امروز منطقه خودمختار کریمه می گوید: به عقیده من، غرب به ما کمک می کند، همانانی که امنیت را در ازای دست کشیدن از برنامه انرژی هسته ای به ما قول داده اند؛ آمریکا و انگلیس به ما کمک می کنند.


لازم به ذکر است دولت جدید اوکراین توسط برنامه های آمریکا و هم پیمانانش با اجرای یک کودتا، دولت ویکتور یانوکوویچ را منحل کرده و دولتی جدید را جایگزین خواهد کرد. حال مردم حامی دولت جدید انتظار دارند، طراحان کودتا فکری برای بحران جدیدی که توسط آنها به وجود آمده است نیز در سر داشته باشند./1415/ 1409/ح

ارسال نظرات