۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۹۹۱۶۴

انتقاد حجت الاسلام سالک از نبود سرمایه‌گذاری مناسب برای آموزش و پرورش

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سالک با اشاره به نقش پیامبر گونه مربیان فرهنگی ابراز داشت: برای صنعت، معدن، اقتصاد و بسیاری از جایگاه ها منابع مالی وجود دارد؛ اما برای آموزش و پرورش و ارشاد و سایر بخش‌های فرهنگی جامعه این منابع مالی وجود ندارد.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی نواحی شش گانه آموزش و پرورش استان اصفهان که در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، گفت: شهید رجایی و شهید باهنر، هر دو در رفتار اسلامی بودند و اسلام شناسی و دشمن شناسی خود را ثابت کردند.

 

وی با بیان این که نوجوانان و جوانان امانت هایی در دستان فعالان فرهنگی مدارس هستند، ابراز داشت: این امانت ها در حال حاضر سیبل و هدف استکبار جهانی هستند، که استکبار با ابزار و تکنولوژی تلاش می کند بنیان اخلاقی و ارزشی آنها را خراب کنند.

 

حجت الاسلام سالک در ادامه تصریح کرد: وقتی کسی هدف قرار گرفت، تمام تیرها به سوی او است و امروز جوانان ما هدف بیش از سه هزار شبکه ماهواره ای و ده ها هزار سایت علیه اسلام قرار گرفته اند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب درباره وظایف فعالان فرهنگی جامعه گفت: کسانی که ابزار فرهنگی را در دست دارند باید با هدف تعمیق در مسائل دین همراه با بصیرت برای حاکم کردن دین در جامعه تلاش کنند.

 

وی با اشاره به نقش پیامبرگونه مربیان فرهنگی ابراز داشت: اولین مرحله فعالیت فرهنگی شناسایی و در ادامه مقاومت در برابر مشکلات است.

 

حجت الاسلام سالک در ادامه با انتقاد از وضعیت منابع پولی در کشور گفت: برای صنعت، معدن، اقتصاد و بسیاری از جایگاه ها منابع مالی وجود دارد؛ اما برای آموزش و پرورش و ارشاد و سایر بخش‌های فرهنگی جامعه این منابع مالی وجود ندارد.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی کشور و پژوهش و تحقیق در مسائل دینی و اسلامی، گفت: آلودگی فرهنگی و سیاسی کشور را فراموش نکنید./939/پ202/س  

ارسال نظرات