۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۹۹۱۹۹

هشدار قاضی القضات فلسطین درباره توطئه جان کری علیه مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ قاضی القضات فلسطین اعلام کرد: جان کری در فلسطین و خاورمیانه به هیچ عنوان مورد پذیرش مردم نیست زیرا علیه قدس، مسجد الاقصی، مسئله فلسطین و اسلام و مسلمین توطئه می کند.
قاضي القضات

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ تیسیر التمیمی، قاضی القضات فلسطین در جریان بازدید از شبکه فلسطین الیوم گفت: تلاش های جان کری در فلسطین و خاورمیانه برای ازسرگیری گفت و گو های سازش، با هدف حل مسئله فلسطین از طریق یهودی سازی قدس شریف و سیطره کامل اشغالگران بر آن صورت می گیرد.

 

وی افزود: جان کری تلاش می کند با حل قضیه فسطین از طریق از بین بردن مسجد الاقصی و یهودی سازی قدس شریف راه را برای به رسمیت شناختن موجودیت رژیم صهیونیستی در قدس هموار سازد.

 

التمیمی اظهار داشت: در سایه سکوت جهان عرب و کشورهای اسلامی در مورد مسئله فلسطین، رژیم اشغالگر تلاش می کند با استفاده از این موقعیت مسجد الاقصی را از هویت اسلامی اش دور کند و به یهودی سازی قدس شریف ادامه دهد.

 

شیخ "یوسف جمعه سلامه" نایب رییس اول هیئت اسلامی قدس و خطیب جمعه مسجد الاقصی نیز، ضمن محکوم کردن حملات مکرر شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی گفت: این حملات و هتک حرمت‌ها علیه مسجد الاقصی، تحت حمایت نیروهای اشغالگر اسرائیلی صورت می‌گیرد، بنابراین دولت رژیم صهیونیستی باید عواقب آن را بپذیرد.

 

وی تأکید کرد: مسجد مبارک الاقصی یک مسجد اسلامی است و غیر مسلمانان هیچ‌گونه حقی در آن ندارند؛ همانطور که شهر قدس نیز در طول تاریخ یک شهر عربی و اسلامی بوده است و به اذن خداوند متعال به عنوان پایتخت دولت مستقل فلسطین خواهد بود./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات