۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۹۹۳۲۳
در پی انفجار تروریستی؛

منطقه «سنابس» بحرین تبدیل به پادگان نظامی شد

خبرگزاری رسا ـ هجوم به داخل منازل، منع رفت و آمد، حرکت خودروهای زرهی در داخل محله‌های مسکونی، پرواز بالگردها در ارتفاع پایین و شکستن درِ منازل از اقدامات رژیم بحرین در روزهای اخیر است.
بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بعد از انفجاری که در منطقه السنابس واقع در غرب منامه پایتخت این کشور روی داد که بر اثر آن 3 نیروی پلیس این کشور کشته شدند نیروهای رژیم بحرین این منطقه را به یک پادگان نظامی تبدیل و تعداد زیادی از جوانان این کشور را بازداشت کرده‌اند.


جمعیت الوفاق در بیانیه‌ای تصریح کرده است که منطقه السنابس واقع در غرب منامه پایتخت بحرین شاهد تعرض به شهروندان، هجوم به داخل منازل، منع رفت و آمد، پرواز بالگردها در ارتفاع پایین و شکستن درب منازل بوده است.


جمعیت الوفاق تاکید کرده است که نیروهای حکومت بحرین ساکنان منطقه السنابس را به صورت دسته جمعی مورد مجازات قرار داده‌اند.


در همین رابطه یک دادگاه بحرینی روز گذشته 10 جوان این کشور از منطقه البلاد القدیم را به 3 تا 15 سال زندان محکوم کرد که مجموع این احکام به 103 سال می‌رسد.


سازمان‌های حقوقی بین‌المللی می‌گویند که دادگاه‌های بحرین شرایط محاکمه عادلانه را ندارند. با استناد به اعتراف‌های جعلی که زیر شکنجه از متهمان گرفته شده است، احکام خود را صادر می‌کنند.


نیروهای امنیتی در طی دو روز گذشته با ایجاد مراکز ایست و بازرسی در مناطق مختلف بحرین ده‌ها جوان را بازداشت کردند به گونه‌ای که مقامات رسمی از اعلام تعداد افراد بازداشت شده خودداری کرده‌اند. 


شهروندان بحرینی می‌گویند که نیروهای امنیتی به صورت عمدی برای ساعت‌های طولانی آن‎ها را در مراکز ایست و بازرسی نگه داشته‌اند./994/ب102/د

ارسال نظرات