۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۹۹۳۳۸

رییس جمهوری سوریه بر مقابله با معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دولت یهودی تاکید کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور سوریه بر ایستادگی در برابر توطئه‎های منطقه از جمله معرفی و جاانداختن رژیم صهیونیستی به عنوان یک دولت یهودی تاکید کرد.
بشار اسد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بشاراسد رییس جمهور سوریه روز گذشته در دیدار با هیات شورای امورخارجی ساماندهی دیپلماسی مردمی اردن به ریاست ناهض حتر، تاکید کرد: ملت سوریه با وجود جنگ خصمانه‎ای که با آن روبه رو است، همچنان در کنار برادران اردنی خود قرار دارد و از مبارزه آنان برای حفظ هویت ملی اردن حمایت خواهد کرد.


وی بار دیگر مخالفت سوریه را با توطئه کنونی در منطقه برای معرفی و جا انداختن رژیم صهیونیستی به عنوان یک دولت یهودی و نیز طرح جان کری وزیر امور خارجه آمریکا برای تخلیه فلسطین از ساکنان اصلی آن و حل و فصل موضوع فلسطین با هزینه فلسطینیان و اردن اعلام کرد.


از سوی دیگر اعضای شورای امورخارجی ساماندهی دیپلماسی مردمی اردن نیز در این دیدار خاطرنشان کردند: استقامت و پایمردی سوریه عامل اصلی برای به شکست کشاندن توطئه‎هایی است که علیه کشورهای عربی جریان دارد. زیرا توطئه‎ای که ملت سوریه با آن‎ها روبه رو است مقدمه‎ای برای اجرای طرح‎های غرب در منطقه از جمله طرح وطن جایگزین برای فلسطینیان و نادیده گرفتن حق بازگشت برای آن‎هاست.


آن‎ها همچنین گفتند که هدف این شورا، بسیج افکارعمومی جهان عرب علیه تروریسم نه تنها در سوریه بلکه در کل منطقه است.

 

اعضای این شورای تاکید کردند که ملت اردن هیچ گونه خدشه‎ای علیه سوریه را نخواهد پذیرفت./994/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات