۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۹۹۴۰۷

حماس توقیف کشتی حامل سلاح ایرانی در آب های دریای سرخ را رد کرد

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" ادعای اسرائیل در خصوص توقیف کشتی حامل سلاح ایرانی در آب های دریای سرخ در 1500 کیلومتری سواحل فلسطین اشغالی را به شدت رد و آن را جنگی رسانه‎ای از جانب دشمن صهیونیستی با هدف تشدید تجاوز علیه ملت فلسطین دانست.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یکی از رهبران بارز جنبش حماس در اظهاراتی تصریح کرد که اخبار مربوط به توقیف کشتی حامل سلاح ایرانی کذب محض است و جنبش متبوعش به هیچ وجه در جریان ادعاهای رژیم صهیونیستی نیست.

 

دکتر صلاح بردویل خاطر نشان کرد: اخبار منتشر شده در این باره صرفا ادعای صهیونیست هاست که در راستای جوسازی و اتهام زنی علیه غزه انجام می گیرد و برخی طرف های دیگر نیز در این توطئه دست دارند اما منبع اصلی آن دشمن صهیونیستی است.

 

بردویل ضمن اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی برای تشدید جنایت های خود علیه ملت فلسطین نیازی به دلیل و توجیه ندارد، تصریح کرد: دشمن صهیونیستی شدیدا نگران مقاومت فلسطین است که خود را آماده مقابله با تجاوزات آن کرده است، ما معتقدیم که آزادسازی فلسطین وظیفه تمامی امت اسلامی و عربی است و تمامی آن ها باید در این امر سهیم باشند و فلسطین تنها متعلق به حماس و فتح نیست، بلکه متعلق به تمامی عرب ها و مسلمانان است.

 

وی در ادامه افزود: ما از تمامی طرف ها می خواهیم به مسؤولیت های خود در قبال تجاوزات و جنایت های دشمنان علیه ملت فلسطین که نه تنها حماس و برنامه های آن بلکه آزادی در سراسر امت اسلامی و عربی را هدف گرفته است، عمل کنند.

 

این در حالی است که منابع صهیونیستی امروز چهارشنبه مدعی شدند که نیروهای دریایی این رژیم یک کشتی حامل سلاح را که در راه عزیمت به غزه بود، توقیف کرده اند. این رژیم مدعی شد که کشتی مذکور ایرانی و حامل موشک هایی از نوع "ام 302" بوده است.

 

رژیم صهیونیستی مدعی شد که این کشتی از ایران به سمت عراق و از عراق نیز به سمت بندر بور در سودان در حرکت بود که یکی از یگان های وابسته به نیروی دریایی این رژیم بین اریتره و سودان آن را توقیف کرد./982/ب102/د

ارسال نظرات