۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۹۹۵۶۹
با حضور شخصیت‌های اهل تسنن؛

گرامیداشت میلاد حضرت زینب در سوریه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب(س) با حضور مسلمانان و شخصیت‌های شیعه و سنی در حرم مطهر آن حضرت در سوریه برگزار شد.
سوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب(س) با حضور مسلمانان و شخصیت‌های شیعه و سنی در حرم مطهر آن حضرت در سوریه برگزار شد.

 

شرکت‌کنندگان در این مراسم پرچم‌های سرخ رنگی در دست داشتند که «لبیک یا زینب(س)» بر آن نوشته شده بود.

 

احمد بدرالدین حسون، مفتی اعظم سوریه در این مراسم حضور داشت و طی سخنانی، پایداری ارتش، ملت و رییس جمهور سوریه در جنگی را که در سه سال گذشته علیه آنان در جریان بوده است را به دولت این کشور تبریک گفت.

 

مفتی اعظم سوریه با اشاره به هجمات تکفیری‌ها علیه حرم حضرت زینب(س) اظهار کرد: با وجود این که تکفیری‌ها قصد از بین بردن یاد حضرت زینب(س) و خاموش کردن نور آن حضرت را داشتند، یاد زینب(س) همچنان برجا مانده است.

 

وی در ادامه افزود: یاد حضرت زینب(س) امروز بعد از گذشت 1400 سال باقی مانده است تا به دشمنان سوریه بگوید همه شما مانند دیگران خواهید رفت و سوریه در مقابل شما سربلند و استوار خواهد ایستاد.

 

حسون تصریح کرد: با وجود این که برخی می‌خواهند سوریه و ملت این کشور را از بین ببرند، این کشور همچنان با تمام فرزندان، ارتش، ملت و رئیس جمهورش ثابت و مقاوم ایستاده است.

 

بنا بر این گزارش، تعدادی از علما و شیوخ حاضر در مراسم نیز با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) به همه مسلمانان، بر پایداری و مقاومت این کشور در برابر چالش‌های پیش‌رو تأکید کردند./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات