۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۹۹۸۴۴

هزار زندانی فلسطینی ماه آینده دست به اعتصاب غذا می‌زنند

خبرگزاری رسا ـ هزار زندانی فلسطینی دربند در یکی از زندان‎های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که قصد دارند که ماه آینده در اعتراض به شرایط سخت زندان و آزار و اذیت خانواده‎های آنان از سوی نظامیان اسرائیلی دست به اعتصاب غذا بزنند.
زندانيان فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نزدیک به هزار تن از زندانیان فلسطینی دربند در زندان Negev اسرائیل اعلام کردند که ماه آینده و در اعتراض به شرایط نامناسبت زندان و آزار و اذیت خانواده های آنان به وسیله نظامیان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا می زنند.

 

گروهی موسوم به "باشگاه زندانیان فلسطینی" با انتشار این خبر اعلام کرد: این اعتصاب غذا در اعتراض به بازجویی های تحقیرآمیز، آزار و اذیت خانواده های زندانیان و به تاخیر انداختن عمدی وقت ملاقات زندانیان با خانواده هایشان صورت می گیرد".

 

این گروه خاطرنشان کرد که یکی دیگر از دلایلی که هزار زندانی فلسطینی را به اعتصاب غذا واداشته است بی توجهی مقامات صهیونیست زندان نسبت به سلامت زندانیان فلسطینی است.

 

وزارت امور زندانیان فلسطین اعلام کرده است که حدود 4600 فلسطینی، از جمله 12 زن و 187 کودک، هم اکنون در زندان های رژیم صهیونیستی در بازداشت به سر می برند./990/ب904/د

ارسال نظرات