۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۲۰۰۵۸۰

نماینده آیت الله نجفی استاندار بغداد را به تلاش برای از بین رفتن اعتماد به مراجع تقلید متهم کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده یکی از مراجع تقلید نجف اشرف اظهار داشت که استاندار این استان به شدت تلاش می کند تا اعتماد به مراجع تقلید از بین برود.
شخ علي نجفي، فرزند و نماينده حضرت آيت الله بشير نجفي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی نجفی، فرزند و نماینده حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی، عدنان الزرفی استاندار نجف را به تلاش برای از بین بردن اعتماد نسبت به مراجع تقلید خبر داد.

 

وی تصریح کرد: دفتر حضرت آیت الله نجفی در سال 2005میلادی با هدف خدمت به نیازمندان درصدد تأسیس بیمارستان در نجف برآمد و موافقت شورای نخست وزیری را نیز بدست آورد. زمین این بیمارستان نیز وقف شد تا این بیمارستان در آینده مورد تخریب قرار نگیرد و کسی ادعای تملک آن را نداشته باشد.

 

حجت الاسلام نجفی افزود: پس از طی روند اداری که تقریبا 9 سال به طول انجامید مدرک ساختن این بیمارستان به دیوان وقف شیعه تقدیم شد تا دفتر این مرجع تقلید، تأسیس این بیمارستان را آغاز کند.

 

نماینده حضرت آیت الله نجفی با اشاره به سنگ اندازی در راه ساخت این بیمارستان، اظهار داشت: شهرداری نجف هم اکنون مدعی است که این زمین بنا به درخواست یکی دیگر از مراجع تقلید برای تأسیس شهرک طلاب اختصاص یافته است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هدف ما خدمتگزاری بود با این موضوع موافقت کردیم اما پس از بررسی متوجه شدیم که این مرجع تقلید تنها خواستار زمینی برای ساخت شهرک طلاب بودند که در زمان صدام تخریب شد و حرفی از این زمین زده نشده است.

 

حجت الاسلام نجفی از دروغگو خواندن این مرجع تقلید از سوی استانداری به شدت انتقاد کرد و افزود: وقتی موضوع را از استاندار پرسیدیم جواب داد که این مرجع تقلید خواستار زمین است اما نمی خواهد به شما بگوید. لیکن حقیقت این است که این اقدام از سوی استاندار صورت گرفته و وی نمی خواهد این بیمارستان ساخته شود./980/ب903/د

ارسال نظرات