۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۰۰۶۲۳

آغاز هفته آشنایی با اسلام در لندن

خبرگزاری رسا ـ هفته آشنایی با اسلام با هدف معرفی تعالیم اسلامی به مردم انگلیس در شهر لندن، پایتخت این کشور آغاز شد.
هفته آشنايي با اسلام در انگليس
 
به گزارش خبرگزاری رسا، هفته آشنایی با اسلام که برای بیست و یکمین سال پیاپی برگزار می شود در شهر لندن، پایتخت انگلیس آغاز شد.
 
مراسم های هفته آشنایی با اسلام لندن در سال جاری که بازدیدکنندگان بسیاری را از سراسر انگلیس به خود جذب می کند بر روی کمک به نیازمندان و معرفی چهره واقعی اسلام به مردم تمرکز دارد. 
 
شعار امسال هفته آشنایی با اسلام در شهر لندن، "کمک به نیازمندان از داخل خانه آغاز می شود" انتخاب شده و قرار است معنای آن از نظر اسلام تشریح شود.
 
در یکی از بروشورهایی تبلیغاتی که به مناسبت هفته آشنایی با اسلام سال 2014 میلادی منتشر شده آمده است: کمک به نیازمندان چیزی بیشتر از دادن پول است. کمک به نیازمندان یعنی شما وقت، استعداد و وجود خودتان را به روش های مختلف در اختیار دیگران قرار دهید. 
 
قرار است در بیست و یکمین سالگرد راه اندازی هفته آشنایی با اسلام در پایتخت انگلیس برخی از پروژه های انسان دوستانه که به وسیله مسلمانان در سراسر این کشور اجرا شده به مردم معرفی شود.
 
این پروژه ها شامل ایجاد بانک غذایی، توزیع غذا در میان نیازمندان و کمک به آوارگانی است که مجبور به ترک کشور خود شده اند.  
 
علاوه بر شهر لندن قرار است در شهرهای دیگر انگلیس مانند بردفورد، شفیلد، هالیفاکس و لیسستر نیز برنامه هایی به مناسبت آغاز هفته آشنایی با اسلام برگزار شود./990/ب902/د
ارسال نظرات