۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۰۰۹۲۵
عضو حزب الله:

خبر پیروزی بزرگ در سوریه به زودی در جهان طنین انداز می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حزب الله در بقاع لبنان با تجلیل از مجاهدان شهید و زخمی مقاومت اسلامی در رویارویی با تروریسم تکفیری در سوریه تاکید کرد که انشاء الله خبر یک پیروزی بزرگ در سوریه به زودی در جهان طنین انداز می‎شود.
محمد ياغي مسؤول حزب الله در بقاع لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد یاغی مسؤول حزب الله در بقاع لبنان روز گذشته در مراسم افتتاح  سالن ورزشی شهدای دفاع مقدس در شهرک النبی شیت بقاع لبنان خاطرنشان کرد: همان‎طور که سقوط شهر راهبردی القصیردستاوردهای بزرگی داشت به زودی سقوط شهر یبرود و منطقه القلمون سوریه پیامدها و ره آوردهای بزرگ و پرسروصدایی خواهد داشت که با چشمان خود خواهید دید و با دستان خود لمس خواهید کرد.


وی اظهارداشت: خون شهدای دفاع مقدس که معادلات بین المللی و منطقه‎ای را تغییر داد به ملت‌های مستضعف جهان و منطقه این فرصت را خواهد داد که از جایگاه ضعف به جایگاه قدرت و اقتدار، عزب و کرامت، آقایی و آزادی واقعی برسند.


مسؤول حزب الله در بقاع لبنان با تاکید به اینکه پرچم حزب الله از ارزشمندترین پرچم‎ها در جهان است، گفت: آیا پرچم دشمنان خداوند اعم از تروریست‎ها و صهیونیست‎ها از پرچم حزب الله که مزین به اسم اعظم الهی است، بالاتر هستند؟ هرگز.


محمد یاغی افزود: برخلاف تروریست‎ها و صهیونیست‎ها، نیروهای جوانمرد حزب الله که با خداوند هستند و خداوند با آنان است و یاریشان می‎کند، انشاء الله پرچم برافراشته حق را به صاحب اصلی آن حضرت امام مهدی (عج) خواهند سپرد.


وی با بیان اینکه امروز در سوریه چه می گذرد؟ تصریح کرد: مقاومت بشار اسد رییس جمهوری سوریه و پیروزی او بر نیروهای توطئه گر جهانی در سرزمین مقاومت با ورود بحران سوریه به چهارمین سال خود ادامه دارد.


مسؤول حزب الله در بقاع لبنان اظهارداشت: سازمان‎ها و کشورهایی که این بحران را ایجاد کردند، هم‎چنان با اموال و پول از تروریست‎ها حمایت می‌کنند تا سوریه را تخریب و نابود کرده و آن را وادار کنند که تسلیم شود و سپس بحران را به لبنان منتقل کنند.


محمد یاغی خاطرنشان کرد: این کشورها و سازمان‌ها تلاش می‎کنند که پیمان راهبردی بین سوریه را با مقاومت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران قطع کنند و منطقه را تکه تکه و تقسیم کرده تا فرزندان آن با یکدیگر بجنگند و بعداز سوریه بحران وارد دیگر کشورها شود.


وی تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس با اهدای خون و جان و با همه توان خود به کشور برادر سوریه کمک کرده‎اند تا بر تهدیدها و چالش‎ها فایق آید.


مسؤول حزب الله در بقاع لبنان تاکید کرد: امروز رویاها و اهداف برخی کشورهای خلیج فارس که چشم طمع به عراق و سوریه دارند، باطل شده است و ما در سرزمین سوریه می‌جنگیم و ایستادگی می‎کنیم و تا زمانی‎که در سوریه هستیم مبارزه می‎کنیم زیرا معتقدیم جنگ ما بزودی خبر یک پیروزی بزرگ در صحنه سوریه را در جهان طنین انداز می‎کند.


محمد یاغی گفت: با این پیروزی بزرگ، توطئه کنندگان بهای گرانی را خواهند پرداخت و خداوند کید آن‎ها را به خودشان بازمی‎گرداند.


وی افزود: انفجار در روابط برخی کشورهای عربی از جمله بین سعودی و قطر ابتدای عذاب الهی برای آن‎هاست که 6 میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی مساوی با هزینه آن در جنگ سال 2006 علیه لبنان پرداخت کرده و در جنایات تروریستی علیه انسان‎های بی‎گناه به وسیله خودروهای بمب گذاری شده از جمله درسرزمین های شیعه درعراق دست دارند.


مسؤول حزب الله در بقاع لبنان اظهارداشت: کسانی که از سال 1982 میلادی اقدامات دشمنانه علیه مقاومت و ملت‎ها در لبنان و فلسطین مرتکب می‎شوند، حامیان صهیونیست‎ها هستند اگر خود صهیونیست نباشند اما زمان و دوران این جنایتکاران و ابزار طرح‎های شکست خورده آمریکایی صهیونیستی رو به پایان است./994/ب103/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات