۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۰۱۱۶۳
مدیر استانی حوزه علمیه زنجان:

غرب در مقابله با ایران به صدور بیانیه‌های مضحک پناه برده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه های علمیه زنجان غرب را از رویارویی با ایران اسلامی عاجز دانست و گفت: دلیل صدور قطعنامه های متعدد علیه کشورمان از سوی غرب عدم توانایی آنها از رویارویی با ایران اسلامی است.
حجت الاسلام بيات

حجت الاسلام حسن بیات، مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، هدف غرب از طرح مسائل سخیفی مانند همجنس بازی در قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا را کینه قدیمی آنها از فرهنگ اسلامی دانست و اظهار داشت: اتحادیه اروپا به سرکردگی غرب و آمریکای جهانخوار به قدری از اسلام و ایران اسلامی کینه دارند که هر از گاهی آن را با صدور بیانیه های مضحکانه بروز می دهد.

وی در ادامه افزود: خواست کشورهای غربی این است که کشور اسلامی ما هم مانند آنها در منجلاب کثافت کاری آنها فرو رود تا بتوانند به راحتی فرهنگ منحط غرب را به جامعه اسلامی ما القا کنند که دلیل آن هم ضربه های سنگینی است که از نظام اسلامی و انقلاب ما خورده اند.

حجت الاسلام بیات در ادامه تنها هدف غرب برای دستیابی به مقاصد شوم خود را حذف جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد: تنها هدف آمریکا و دیگر مستکبران و سران کشورهای کفر، حذف جمهوری اسلامی از صحنه روزگار است که به امید خداوند آن را با خود به گور می برند و چون از رویارویی با کشور ما عاجز هستند هر از گاهی بیانیه های مضحکانه ای صادر می کنند.

مدیر استانی حوزه های علمیه زنجان در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در برابر دشمنی غرب با ایران تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هم بارها اعلام کرده اند حتی اگر از موضوع هسته ای هم دست برداریم باز هم آنها بهانه دیگری برای هجمه علیه کشورمان پیدا می کنند، چون مشکل آنها با اسلام و نظام اسلامی ما است و هیچ گاه حاضر نیستند این روحیه استکباری و جهانخواری خود را کنار بگذارند و نخواهند گذاشت.

وی در ادامه با بیان این که ما تا آخر پای آرمان ها و مقدسات خود خواهیم ایستاد خاطر نشان کرد: ما به فضل الهی و به پشتوانه این ملت و جوانان مؤمن و متعهد در مقابل زیاده خواهی غرب و هم دستانش خواهیم ایستاد و ذره ای در دفاع از مقدسات اسلامی خود کوتاه نخواهیم آمد که در غیر این صورت موجب نابودی اسلام خواهد شد.

حجت الاسلام بیات در پایان ابراز داشت: ما وارث انسان هایی هستیم که با کمترین امکانات در مقابل زیاده خواهی غرب و نوکران منطقه ای آنها که بیشترین امکانات آن روز را داشتند ایستادند، هستیم؛ از این رو با تأسی به فرهنگ آنها از فرهنگ غنی اسلامی و شیعی خود مقتدرانه دفاع خواهیم نمود. /949/ت302/س

ارسال نظرات