۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۰۱۴۱۸

حزب الله لبنان ترور رییس انجمن طرح‎های خیریه اسلامی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان با صدور بیانیه‎ای ترور رییس انجمن طرح‎های خیریه اسلامی را محکوم کرد و آن را در خدمت منافع رژیم صهیونیستی خواند.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان امروز با صدور بیانیه‎ای ترور شیخ عرسان سلیمان رییس انجمن طرح‎های خیریه اسلامی معروف به الاحباش  را بشدت محکوم کرد.


در این بیانیه آمده است: دست‎های ناپاک هیچ ابایی برای ادامه جنایات خود به منظور ایجاد فتنه و اخلال در امنیت و گسترش اختلافات داخل جامعه و با هدف خدمت به دشمنان ندارند.


شیخ عرسان سلیمان شب گذشته در اردوگاه فلسطینی نشین عین الحلوه در شهر صیدا در جنوب لبنان ترور شد.


یک فرد مسلح نقاب پوش در خیابانی در اردوگاه عین الحلوه به روی شیخ سلیمان آتش گشود و مردم او را به بیمارستان حمود شهرصیدا منتقل کردند.


وضعیت جسمی وی به علت جراحات شدید وارده به سر در حالت وخیم قرار دارد و برخی منابع گفتند که درگذشته است.


بعداز این اقدام تروریستی، اوضاع اردوگاه عین الحلوه بحرانی شده است.


در بیانیه حزب الله آمده است: ترور یک شخصیت عالم در اردوگاه عین الحلوه در این شرایط حساس و سختی که ملت‎های فلسطین و لبنان بسر می‎برند، در خدمت رژیم صهیونیستی است و بشدت محکوم می‎شود.


حزب الله خاطرنشان کرده است: عاملان این جنایت، تعدد آرا و اجتهاد را قبول ندارند و به خاطر اختلافات در فکر و گرایش دست به کشتار می زنند.


در این بیانیه تصریح شده است: حزب الله از فلسطینی‎های ساکن در اردوگاه‎ها می‎خواهد که در نهایت هوشیاری و با وحدت، همبستگی و صبر برای ناکام ساختن آتش فتنه بین خودشان تلاش کنند و همچنین از مسؤولان ذیربط درخواست دارد که بسرعت به این جنایت رسیدگی و عاملان آن را مجازات کنند.


حزب الله در پایان این بیانیه با انجمن طرح‎های خیریه اسلامی ابراز همبستگی کرده و از درگاه الهی خواستار شفای عاجل شیخ سلیمان شده است./994/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات