۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۰۱۶۵۸
آیت الله موسوی جزایری:

خدمت گزاری به خانواده های شهدا افتخار بزرگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تجلیل از مادران و همسران شهدا گفت: در نظام اسلامی خدمت گزاری به خانواده های شهدا افتخار ماست.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ظهر امروز در دیدار با مادران و همسران شهدای استان خوزستان در حسینیه حضرت بقیه الله (عج) اهواز، با تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه ام البنین (س) اظهار داشت: الگوی مادران و همسران شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس حضرت ام البنین(ع) بود.


وی با بیان این که خانواده های شهدا مورد احترام امام زمان (عج) هستند، خطاب به مادران و همسران شهدا گفت: در مقابل عظمت و شخصیت شما سر تعظیم فرود می آوریم.


امام جمعه اهواز با تأکید بر این نکته که خون شهیدان ضامن انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در اطراف ما همه کشورها در آتش جنگ می سوزند و تنها کشور ایران دارای امنیت و ثبات است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری این نکته که هیچ کشوری همانند ایران دشمن ندارد خاطرنشان کرد: به برکت فداکاری شهیدان جمهوری اسلامی، ایران در جهان سربلند و مقتدر است.


آیت الله موسوی جزایری با تقدیر از مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت برگزاری دیدار با مادران و همسران شهدا تأکید کرد: خدمت گزاری به خانواده های شهدا افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است.


در ابتدای این دیدار جاسم صفات، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت./945/پ202/ب

ارسال نظرات