۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۰۱۸۸۴

اجرای طرح تربیت مربی طلاب در کرمان

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه شهیدین کرمان گفت: طرح تربیت مربی طلاب در مدارس کرمان برای اولین بار و با همکاری اساتید و مدیران مدارس حوزه های علمیه برگزار می شود.
حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد رضا حاجی آبادی، رییس موسسه شهیدین در کرمان، صبح امروز در مدرسه محمودیه، گفت: یکی از مشکلات بزرگ طلاب، نداشتن تعامل با دانش آموزان است. کسی می تواند جواب شبهه های امروزی دانش آموزان را بدهد که اهل درس باشد؛ از این رو طلاب باید در حوزه های علمیه با دانش آموزان مدارس ارتباط داشته باشند تا سؤال های آن ها را به درستی و متناسب با سن مخاطب پاسخ دهند.

 

رییس مؤسسه شهیدین کرمان با اشاره به این که طلاب باید در همه زمینه های فرهنگی و تبلیغی استاد باشند، اظهار داشت: طرح تربیت مربی طلاب در مدارس کرمان برای اولین بار و با همکاری اساتید و مدیران مدارس حوزه های علمیه برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح تربیت مربی در استان کرمان با ثبت نام طلاب پایه های چهارم به بالا تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد که طلبه ها برای همیاری در این طرح می توانند برای شرکت  اسم و فامیل خود را به مدیر مدارس تحویل دهند.

 

استاد حوزه علمیه کرمان با اشاره به ثبت نام طلاب در این طرح بیان داشت: این طرح در نظر دارد با افراد ثبت نام کننده مصاحبه ای ترتیب دهد تا افراد مستعدتری مشغول فعالیت و آموزش شوند.

 

حجت الاسلام حاجی آبادی تصریح کرد: بعد از امتحان مصاحبه با طلاب، امتحان آزمونی در 17اردیبهشت برگزار شده که در پایان این امتحانات، حدود 20نفر از طلاب در این طرح آموزش های لازم داده می شود.

 

وی با اشاره به ضروریت این طرح برای طلاب یاد آورشد: ضرورت این طرح فقط به تعامل داشتن یک طلبه با دانش آموزان بوده و بتوانند جامعه امروزی را با احکام الهی روشن کنند./970/پ 203/س
 

ارسال نظرات