۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۰۲۲۲۶
نماینده المصطفی در مالی خبر داد؛

تشکیل انجمن‌های علمی طلاب نمایندگی مالی

خبرگزاری رسا ـ نماینده المصطفی در مالی از تشکیل انجمن‌های علمی طلاب جامعةالمصطفی در این کشور خبر داد.
تشکيل انجمن‌هاي علمي طلاب نمايندگي مالي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عزیزی، نماینده المصطفی در مالی، با اشاره به تشکیل انجمن‌های علمی طلاب جامعةالمصطفی در مالی، گفت: با تلاش و پیگیری طلاب و معاونت پژوهش نمایندگی المصطفی در مالی، انجمن علمی طلاب در قالب شش انجمن تشکیل شد.
 
وی افزود: قرآن و حدیث، کلام و اعتقادات، تاریخ و سیره، فقه و اصول، ادبیات عرب و انجمن خواهران از بخش‌های مختلف انجمن علمی طلاب در مالی است.
 
نماینده المصطفی در مالی با اشاره به آغاز به کار این انجمن‌ها با مشارکت بیش از چهل نفر از طلاب نمایندگی مالی، ابراز داشت: راه اندازی انجمن‌های علمی سبب شادابی و طراوت بیشتر علمی طلاب شده است.
 
حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: نمایندگی المصطفی در مالی، ضمن فراهم کردن نیازهای سخت‌افزاری و نرم افزاری انجمن‌ها، در دوره‌های یک ماهه، بهترین‌ها را تشویق و هدایایی را تقدیم عزیزان خواهد کرد.
 
وی با اشاره به حضور یکی از اساتید نمایندگی به عنوان استاد راهنما برای راهبری هر انجمن، خاطرنشان کرد: بخشی از محصولات انجمن‌های علمی در فصل نامه الفردوس مدرسه منتشر خواهد شد.
 
حجت الاسلام عزیزی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های مسؤولان سازمان مرکزی المصطفی، یادآور شد: بی شک تشویق‌ها، حمایت‌ها و راهنمایی‌های عزیزان در سازمان مرکزی المصطفی، طلاب نوپای ما را در پیمودن راه کمال علمی راسخ تر کرده و زمینه ساز شکوفایی هرچه بیشتر طلاب و به ثمر نشستن تلاش‌های آنها خواهد بود./907/ب102/د
ارسال نظرات