۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۰۲۸۱۴
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

برای جانفشانی و دفاع از خاک ایران اسلامی لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: حاکمیت کشورهای غربی بر ایران چیزی جز خیال و توهم نیست چرا که مردم همانند کوهی بزرگ پشت سر نظام و مقام معظم رهبری هستند.
امام جمعه اهل سنت اروميه

ماموستا عبدالقادر بیضاوی، امام جمعه اهل سنت ارومیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: دشمنان اسلام در طول تاریخ تلاش کرده اند تا وحدت و اتحاد جوامع اسلامی به ویژه ایران را با رو به روی هم قرار دادن مردم از بین ببرند و تاکنون این امید آنان به یاس تبدیل شده است.

 

وی افزود: هدف دشمنان ایران اسلامی در عصرهای مختلف همواره ایجاد اختلاف بین دو گروه شیعه و سنی بوده که علمای شیعه و سنی با برنامه‌ها و سخنرانی‌های مختلف به حفظ این وحدت ملی کمک کرده‌اند.

 

امام جمعه اهل سنت ارومیه ادامه داد: ایران اسلامی برای حفظ وحدت خود همواره در طول تاریخ رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیار زیادی انجام داده است.

 

وی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس مردم دلیر و پیرو ولایت با تمام قوا در مقابل دشمن ایستادند و جبهه ها را دوشادوش اهل سنت و تشیع حمایت کردند و لحظه ای به فکر رها کردن مرز و بوم نیافتاده اند.

 

ماموستا بیضاوی اضافه کرد: مهم ترین هدف دشمن از ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی ایجاد یک پایگاه غربی و دولت غربی در کشور و در دست گرفتن حکومت کشور است ولی تاکنون مردم همیشه بیدار و آماده در صحنه این اجازه را به دشمن نداده اند.

 

وی با بیان این که حاکمیت غرب بر ایران اسلامی چیزی جز خیال و رویا نیست، خاطرنشان کرد: مردمان ایران اسلامی استوار از آرمان‌های کشور، مقام معظم رهبری و ولایت حمایت می کنند و لحظه ای اجازه رخنه دشمن را به کشور نخواهند داد.

 

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: در مقابل دشمنان قاطعانه و با تمام قوا ایستاده ایم و برای جانفشانی و دفاع از خاک این مرز و بوم لحظه ای تأمل و درنگ نخواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد: هیچگونه فرقی نباید بین مردم جامعه از مقام ارشد کشوری تا ساده ترین فرد آن وجود داشته باشد چرا که همه ما فرزندان این مرز و بوم هستیم و شیعه یا سنی بودن آن برای ما حائز اهمیت نیست./1301/ت302/س

ارسال نظرات