۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۰۲۸۳۸
فردا برگزار می‌شود؛

دومین پیش همایش اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان

خبرگزاری رسا ـ دومین پیش همایش «همایش بین‌المللی اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان»، سوم اردیبهشت ماه سال 93 به همت دانشگاه الزهرا(س) و با همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
مرحوم علامه طباطبايي

به گزارش خبرگزاری رسا، دومین پیش همایش «همایش بین‌المللی اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان»، سوم اردیبهشت ماه سال 93 به همت دانشگاه الزهرا(س) و با همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، عنوان دومین پیش همایش «زن در اندیشه علامه طباطبایی» بوده و در سالن دکتر نورانی ساختمان خوارزمی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام زیبایی نژاد، بانوان جلالی کندری و فتاحی زاده به سخنرانی و نظریه پردازی پیرامون مسائل همانند «مبانی مؤثر در تحلیل جایگاه و حقوق زن، حقوق زن در ازدواج و بررسی نقد اندیشه افراطی نسبت به مسائل زنان با تأکید بر اندیشه‌های علامه طباطبایی» خواهند پرداخت.

برگزاری میزه گرد علمی با حضور استادان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه از دیگر برنامه‌های دومین پیش همایش نیم روزه «همایش بین‌المللی اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان» است.

گفتنی است، «همایش بین‌المللی اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان»، آبان ماه سال 93 به همت گروه تفسیر و علوم قرآنی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و با همکاری بیش از بیست نهاد عالی علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور در تالار مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود./993/د102/ن

ارسال نظرات