۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۰۳۰۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

در حرکت های جهادی نباید منتظر پول ماند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این که در حرکت های جهادی نباید منتظر پول ماند، از اجرای طرح گشت فرهنگی در این استان خبر داد و افزود: در این طرح روحانیان جوان و با استعداد در گروه هایی 3 یا 4 نفره به مناطق پر تردد شهر اعزام می شوند و به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر می پردازند.
حجت‌الاسلام عباس اسکندري، مديرکل تبليغات اسلامي استان قم،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، ظهر امروز در گردهمایی مدیران و معاونان سازمان تبلیغات اسلامی سراسر کشور که در اهواز برگزار شد، با بیان این که در حرکت جهادی نباید منتظر پول ماند، اظهار داشت: مبلغان و مدیران باید از امکانات موجود جهت تحقق شعار سال بهره برداری کنند.

وی وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی را رسیدگی به مبانی دینی و اعتقادی مردم دانست و افزود: مقرر شده تا روحانیان مستقر استان قم ساعتی را با حضور در خانه های روستاییان به آموزش احکام و مسائل اسلامی بپردازند.

حجت‌الاسلام اسکندری با اشاره به اهمیت تمرکز مبلغان بر روی مسأله خانواده تصریح کرد: مبلغان استان قم ایین طرح را در روستاها آغاز کرده و با استقبال خانواده ها مواجه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این که هیچ خانه ای در روستا نباید بدون حضور روحانی باشد، گفت: خانه به خانه عنوان طرحی است که در محله های شهری با هدف آموزش مسائل احکام و مسائل دینی اجرا می شود.

طرح گشت فرهنگی در استان قم اجرا می شود

وی از اجرای طرح گشت فرهنگی در استان قم خبر داد و افزود: در این طرح روحانیان جوان و با استعداد در گروه هایی 3 یا 4 نفره به مناطق پر تردد شهر اعزام می شوند.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان این که گشت های فرهنگی در مجامع عمومی حضور یافته و اقدام به تذکر لسانی می کنند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر مسأله ای است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اجرای طرح مسجد به مسجد در استان قم گفت: در این طرح مبلغان در مساجد حضور یافته و افزون بر برپایی نشست های آزاد اندیشی شبهات مردم را نیز پاسخ می دهند.

 وی با اشاره به اجرای طرح محله به محله در استان قم گفت: در این طرح افزون بر مشاوره تربیتی ویژه خانواده، والدین نیز با آسیب های اجتماعی بیش از پیش آشنا می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: 24 طرح جهادی تبلیغی در برنامه های اداره تبلیغات اسلامی قم وجود دارد که تعدادی از آنان در حال اجرا و تعدادی در آینده اجرا خواهند شد.

وی با تأکید بر اهمیت پیگیری فرهنگ انقلاب اسلامی اظهار داشت: ضعف در فرهنگ سبب گستاخی دشمن و ترویج فرهنگ غربی در جامعه می شود./9464/پ202/غ

ارسال نظرات