۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۰۳۲۶۹
یکی از علمای بحرین:

استقامت علمای زندانی عامل پیروزی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای بحرین دادگاه بحرین را صوری خواند و تصریح کرد که استقامت علمای زندانی سبب پیروزی انقلاب می‎شود.
حجت الاسلام سيد سعيد الوداعي رييس حوزه علميه شهر باربار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علما و طلاب حوزه های علمیه بحرین، روز گذشته با هدف همبستگی با علما و سایر انقلابیان زندانی در حوزه علمیه امام زین العابدین(ع) منطقه بنی جمره تجمع کردند.

 

حجت الاسلام سید سعید الوداعی از علمای بحرین روز گذشته طی مراسم که از سوی شورای اسلامی علما برگزار شد، خواستار آزادی انقلابیان زندانی شد و بیان داشت: مردم وفادار بحرین از اصول و حقوق خود عقب نشینی نمی‎کنند و نظام آل‎خلیفه با بازداشت، شکنجه و کشتار آنان نمی‎تواند مانع از حرکت مسالمت آمیز انقلابیان شود.


این عالم بحرینی با تأکید بر اینکه در بحرین قانونی وجود ندارد گفت: نظام با محاکمه صوری، علما و انقلابیان را محکوم کرده است. احکام صادر شده علیه علما و انقلابیان هیچ شرعیت وقانونی ندارد.


وی استقامت علمای زندانی را تبریک گفت و تصریح کرد: مردم بحرین با زندانیان مقاوم، در آینده نزدیک به پیروزی خواهد رسید. آنان با اینکه در زندان هستند ولی آزاده‎اند.


حجت الاسلام الوداعی باطل کردن شناسنامه و اخراج نماینده آیت الله سیستانی از  بحرین را محکوم کرد و اظهار داشت: همه علما، استادان حوزه علمیه و انقلابیان صدور حکم اخراج شیخ حسین نجاتی و فشار برای خروج وی از این کشور را محکوم می‎کنند.


وی ادامه داد: اگر چه جسم حجت الاسلام نجاتی از کشورش به دورست ولی روح این عالم در کنار ملتش همچنان باقی است./994/ب903/د

ارسال نظرات