۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۰۳۲۸۵
امام جمعه اردبیل:

حادثه طبس تجلی توحید و اوج تحقیر آمریکا بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل، حادثه طبس را شکست مفتضحانه برای آمریکا و تجلی توحید خواند و گفت: این واقعه مدرسه ای بزرگ است، تا به قدرت لایتناهی خداوند متعال ایمان داشته و از امدادهای غیبی اش ناامید نشویم.
امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، در خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل، با گرامیداشت چهارم اردیبهشت ماه، سالگرد واقعه طبس، گفت: حادثه طبس شکستی مفتضحانه برای آمریکا و تجلی توحید است، این واقعه مدرسه ای بزرگ است، تا به قدرت لایتناهی خداوند متعال ایمان داشته و از امدادهای غیبی اش ناامید نشویم

 

وی افزود: خداوند در یک آن عقل و اندیشه دشمنان اسلام را چنان از بین می برد که دست به اقدام ابلحانه عملیات دلتا می زنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عاملی، خاطرنشان کرد: در طبس به فرمان خداوند متعال، طوفان شن، هواپیماهای آمریکا در دام الهی گرفتار کرد و نقشه شوم آنها نقش بر آب شد تا مکر و نیرنگ آمریکا به شکستی مفتضحانه برای آنها تبدیل شود.

 

امام جمعه اردبیل در ادامه، با گرامیداشت روز کارگر، با بیان این که رشد و توسعه کشور تنها با حمایت جدی از عرصه های تولید و ایجاد اشتغال پایدار میسر است، تصریح کرد: ثبات اقتصادی کشور و تولید پایدار به دست اهل تولید امکان پذیر است و دولت راه و چاره ای جز حمایت از تولید ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان، بر حمایت واقعی از تولید تاکید و اظهار داشتاین حمایت با تجلیل و شعارخالی صورت نمی گیرد، باید در کشور بین آنهایی که به واقع اهل تولید هستند با اهالی مصرف فرقی وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به نگرش متعالی اسلام به کار و کارگر افزود: اسلام دینی است که پیامبرش دست کارگر را می بوسد و به این بوسه افتخار می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عاملی، تصریح کرد: نگاه اسلام به کارگر آنقدر متعالی است که پیامبراکرم (ص) به فرزندنش حضرت فاطمه زهرا (ص) حقوق تساوی او با کنیزش را گوشزد کرده و بر نگاه برابر و انسانی به او تاکید می کند./937/پ202/ب

ارسال نظرات