۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۰۴۰۵۵
آیت الله صافی در دیدار وزیر ارتباطات:

مشکلات کشور را باید با سیاست های صحیح و معقول حل کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تاکید کرد: مشکلات را بر اساس سیاست های صحیح و معقول حل کرد. ما می خواهیم پرچم دین برافراشته باشد و برای رفع گرفتاری های اقتصادی و مشکلات خارجی دعا می کنیم.
آيت الله صافي گلپايگاني آيت الله صافي گلپايگاني آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی با حضرت آیت اللهصافی گلپایگانی لوارف دیدار کردند.



معظم له نیز با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد بن علی امام باقر علیه السلام، ضمن تقدیر از حاضران در جلسه، فرمودند: اقداماتی که با هدف رضایت خداوند متعال و با التزام به احکام شرع مقدس انجام می دهید همه قابل تقدیر است و انشاء الله بتوانید در خدمت به مردم بخصوص محرومان و مستضعفان جامعه موفّق و مؤید باشید.


ایشان در ادامه با اشاره به لزوم وحدت و یگانگی مسئولان برای پیشبرد اهداف اسلام در جامعه افزودند: هدف همه ما یکی است و آن اعتلای پرچم اسلام می باشد. همه باید برای پیشبرد این هدف با هم باشیم تا بتوانیم در مملکت، پرچم اسلام را بالا نگه داریم و آن طوری که شرع مقدّس می خواهد رفتار کنیم.



حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در قسمت دیگری از سخنان خود بیان داشت: از همه ابزار و رسانه ها و فضای مجازی باید در خدمت به دین و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام استفاده نماییم و با تمام سعی و تلاش، معارف نورانی اسلام را به همه دنیا ترویج کنیم.

 

وی در ادامه بیانات خود با اشاره به اوضاع کنونی جهان اسلام تصریح کرد: متأسفانه برخی اتفاقاتی که امروزه در جریان است به نفع اسلام و مسلمانان نیست. همه هشیار باشند که هدف همه مسلمانان، عزّت و عظمت اسلام است و باید باشد و اگر هدف، این شد، در برابر دشمنان می توان ایستادگی کرد. ما هم نمی خواهیم به ضرر کشورهای دیگر کار کنیم، بلکه در همه برنامه ها به دنبال عظمت اسلام هستیم.


حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور افزود: اگر چه مشکلاتی در گذشته برای کشور ایجاد شده، اما باید از آن عبور کرد و مشکلات را بر اساس سیاست های صحیح و معقول حل کرد. ما می خواهیم پرچم دین برافراشته باشد و برای رفع گرفتاری های اقتصادی و مشکلات خارجی دعا می کنیم.


این مرجع تقلید در بخش پایانی این دیدار با اشاره به برخی انتصابات اخیر در وزارت کشور فرمودند: اسلام عزیز، به زنان، عزّت و کرامت واقعی را بخشیده است؛ باید از رفتارهایی که خلاف این کرامت، و مخالف شرع مقدس می باشد اجتناب کرد و مسئولان باید آنچه را که شرع درباره بانوان دستور داده است عمل نمایند و بدانند که سعادت واقعی زنان در همان است که خداوند متعال به آن دستور داده است.


این استاد برجسته درس خار حوزه علمیه قم در پایان این دیدار، ضمن تشکّر مجدد از حاضران در جلسه، برای همه آنها، جهت خدمت به دین و جامعه بخصوص اقشار محروم، مسألت توفیق کرد و از خداوند متعال، اعلای کلمه اسلام و عزّت مسلمانان را خواستار شد.

 

در ابتدای این دیدار، دکتر واعظی ضمن ابلاغ سلام ریاست جمهوری و هیأت دولت به این مرجع تقلید گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این وزارتخانه ارائه داد. /924/د102/ج

ارسال نظرات