۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۰۴۳۱۱

ظرفیت پذیرش حضوره علمیه خوزستان در سال جدید اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان با بیان این که ظرفیت حوزه علمیه خوزستان در سال تحصیلی جدید، 1000 نفر اعلام شده است، اظهار داشت: پذیرفته شدگان در آزمون، جهت نام نویسی باید به مدرسه علمیه که در اولویت های ثبت نام ذکر کرده اند مراجعه کنند.
حجت الاسلام آلبکل ـ معاون آموزش حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، 20 اردیبهشت ماه را زمان اولیه اعلام نتایج حوزه علمیه خوزستان اعلام کرد و افزود: افزون بر نفرات پذیرش شده، اسامی تعدادی از داوطلبان به عنوان تکمیل ظرفیت نیز اعلام می شود.

با بیان این که شرکت کنندگان با مراجعه به سایت حوزه های علمیه به آدرس www.howzeh-qom.com  می توانند از نتایج آزمون اطلاع پیدا کنند، گفت: بیش از 2 هزار نفر در آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان شرکت کردند.

حجت الاسلام آلبکل با بیان این که ظرفیت حوزه علمیه خوزستان در سال تحصیلی جاری 1000 نفر اعلام شده است، اظهار داشت: پذیرفته شدگان در آزمون، جهت نام نویسی باید به مدرسه علمیه که در اولویت های ثبت نام ذکر کرده اند مراجعه کنند.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به سه مرحله ای بودن جذب داوطلبان ورود به حوزه علمیه اظهارداشت: مصاحبه حضوری و تحقیقات میدانی از مواردی است که یک طلبه جهت ورود به حوزه علمیه باید آن ها را سپری کند.

حجت الاسلام آلبکل دوره اختبار و تثبیت را آخرین مرحله یک طلبه جهت ورود به حوزه علمیه دانست و گفت: در این دوره دو ماهه افزون بر آشنایی داوطلبان با فضای حوزه مسؤولان و اساتید مدرسه علمیه نیز از لحاظ علمی و اخلاقی طلبه را مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سطح 3 سفیران هدایت در اهواز اشاره کرد و گفت: این آزمون پنج شنبه 11 اردیبهشت، با حضور بیش از 100 نفر از طلاب خوزستانی برگزار شد./9464/ت303/ب

ارسال نظرات