۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۰۴۶۷۵

جبهه عمل اسلامی لبنان ادامه نامزدی سیمر جعجع را مانع از دستیابی به اجماع ملی دانست

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان از نامزد مورد نظر جریان 14 مارس برای ریاست جمهوری خواست از نامزدی این پست کناره گیری کرده و به عاملی برای عدم دستیابی به اجماع ملی مبدل نشود.
جريان العمل اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد که کشور را نمی‌توان با لجاجت و حقد و کینه بنا کرد و منافع ملی لبنان اقتضا می‌کند که بین نیروهای سیاسی تاثیرگذار در عرصه و جناح‌های آن در پارلمان تفاهم و اجماع وجود داشته باشد که منتهی به انتخاب نامزدی مشترک برای ریاست جمهوری در لبنان شود.

 

این جبهه در بیانیه خود افزوده است: بدون تردید دستیابی به این اجماع احترام گذاشتن به از خودگذشتگی ارتش و مردم و مقاومت لبنان برای حفظ آزادی و تمامیت ارضی و مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی و توطئه‌های داخلی است.

 

جبهه عمل اسلامی لبنان در ادامه تاکید کرده است که ادامه نامزدی «سمیر جعجع»، رییس حزب القوات به سود وطن نیست و روند اجماع ملی را متوقف می‌کند و چالشی بزرگ پیش روی برای همه لبنانی‌ها به ویژه ملی‌گرایان و مسیحیان ایجاد می‌کند.

 

این جبهه در ادامه تاکیدات خود افزوده است: رییس جمهوری جدید باید چشم داشت‌های مردمش را محقق و به خواست و اراده آنها در حمایت از مقاومت احترام بگذارد.

 

گفتنی است در حالی که اکثر گروه های سیاسی با نامزدی سمیر جعجع مخالف هستند، جریان 14 مارس که از جریان های مخالف مقاومت اسلامی به شمار می آید بر نامزدی وی تأکید می ورزد./980/ب102/د

ارسال نظرات