۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۰۴۷۳۰

همایش جایگاه وقف در سیره امیرمؤمنان در آذربایجان غربی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش جایگاه وقف در سیره امیر مؤمنان علی (ع) با حضور حجت الاسلام سیدابوالحسن نواب، رییس دانشگاه ادیان و مذاهب در شهرستان چایپاره آذربایجان غربی برگزار می شود.
وقف

حجت الاسلام حسن پوراکبر، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان چایپاره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری همایش جایگاه وقف در سیره امیرمؤمنان (ع) افزود: این همایش در سیزدهمین روز از ماه رجب، همزمان با میلاد امام علی (ع) با حضور علماء، فضلا و اندیشمندان در مسجد جامع شهرستان چایپاره برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری این همایش یک روزه را بررسی جایگاه وقف در سیره امیرمومنان برشمرد و افزود: در این همایش، اندیشمندان و صاحب نظران، به بررسی موضوع وقف، جایگاه آن در جوامع کنونی و همچنین در سیره نخستین اختر تابناک ولایت خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام پوراکبر از حضور حجت الاسلام سیدابوالحسن نواب، رییس دانشگاه ادیان و مذاهب در این همایش خبر داد و گفت: حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

وی اعلام کرد: همایش جایگاه وقف در سیره امیرمؤمنان ساعت 10 صبح روز سه شنبه 23 اردیبهشت ماه سال جاری در مسجد جامع چایپاره برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است، بر اساس اعلام حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد آذربایجان غربی نشست علمی تخصصی «امام علی مظهر عدالت، آزادی و حقوق بشر» نیز در دانشگاه ارومیه برگزار می شود.

 

این نشست علمی تخصصی به مناسبت ولادت باسعادت امام علی(ع) با حضور حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب، ریییس دانشگاه ادیان و مذاهب و اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاههای ارومیه برگزار خواهد شد./936/ت303/ب

ارسال نظرات