۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۰۴۷۷۵
دبیرکل الوفاق بحرین:

بحرین کشوری مذهب ستیز است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین برگزاری کنفرانس «گفت‌وگوی تمدن‌ها و فرهنگ» را اقدام به منظور فریب افکار عمومی جهان خواند و تاکید کرد بحرین به کشور مذهب‌ستیز مشهور شده است.
شيخ علي سلمان دبيركل جمعيت وفاق بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین برگزاری کنفرانس «گفت‌وگوی تمدن‌ها و فرهنگ‌ها» از سوی آل خلیفه را اقدامی به منظور فریب افکار عمومی جهان خواند و تاکید: جهانیان از طریق مواضع فعالان بین‌الملل می‌دانند که بحرین کشور مذهب ستیزی و دین ستیزی است.

 

وی با اشاره به کشتار، زندانی کردن و مهاجرت دادن شهروندان بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه، یادآور شد که گفت‌وگوی تمدن‌ها برای بیگانگان است، همایشی که اکنون در بحرین در حال برگزاری است برای فریب دادن افکار جامعه بین‌الملل است ولی در خاک بحرین تخریب مساجد، اخراج شیخ نجاتی (نماینده الله سیستانی در بحرین) و بستن شورای علمای این کشور در جریان است.

 

شیخ سلمان در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی «توئیتر» نوشت: جهانیان می‌دانند که بحرین کشور دین ستیزی و مذهب ستیزی است و از طریق گزارشگر ویژه آزادی‌های دینی و همچنین از طریق هیئت آمریکایی مسئول آزادی‌های دینی، حکم خود را در این زمینه صادر کرده‌اند.

 

وی ضمن استقبال از شرکت کنندگان در کنفرانس، منامه، آنها را به دیدار با معارضان و بازدید از مساجد تخریب شده دعوت کرده و یادآور شد که شیعیان بحرین از مدیریت کردن امور دینی خود و حتی از حق خود برای اداره کردن نهاد «اوقاف جعفری» محروم شده‌اند، سازمان «اوقاف جعفری» بحرین یک مؤسسه دولتی است./980/ب102/د

ارسال نظرات