۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۰۴۸۲۵
رییس شورای اسلامی علمای بحرین:

کنفرانس «گفت‎وگوی تمدن‎ها و فرهنگ‎ها» حیله آل‎خلیفه برای سرپوش جنایت‎های خود است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اسلامی علمای بحرین برگزاری کنفرانس و همایش‎های از سوی نظام آل‎خلیفه را حیله و نیرنگ خواند و بیان داشت که علمای شرکت کننده در کنفرانس «گفت‎وگوی تمدن‎ها و فرهنگ‎ها» باید اقدامات نظام آل‎خلیفه را محکوم کنند.
حجت الاسلام المشعل رييس شوراي اسلامي علماي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مجید المشعل رییس شورای اسلامی علمای بحرین در نشست خبری که صبح امروز در شهر حله برگزار شد، از برگزاری کنفرانس گفت وگوی تمدن ها و فرهنگ ها از سوی آل خلیفه به شدت انتقاد کرد و گفت: برخی از افراد در همایش‎ و کنفرانس‎ها با استفاده از اسناد جعلی درپی توجیه جنایت‎ها و تصحیح چهره مخدوش نظام آل‎خلیفه هستند.


این عالم بحرینی افزود: برگزاری کنفرانس «گفت‎وگوی تمدن‎ها و فرهنگ‎ها» با شرکت 150 شخصیت از کشورهای مختلف، حیله‎ای از سوی نظام آل‎خلیفه برای تصحیح چهره این نظام و انحراف افکار بین المللی از جنایت‎ها موجود در این کشور است.


وی نظام سیاسی بحرین را سیاه خواند و تصریح کرد: تجاوز، فساد، استبداد، دیکتاتوری، تبعیض، ظلم و ستم، فرقه‎گرایی و قلع و قمع مردم از سوی نظام آل‎خلیفه سبب شده است که سیاست بحرین به سمت و سوی تاریکی حرکت کند.


حجت الاسلام مشعل به گوشه‎ای از جنایت‎های نظام آل‎خلیفه در بحرین اشاره کرد و بیان داشت: تخریب مساجد، توهین به مقدسات دینی، نادیده گرفتن ارزش‎های مذهبی و نقض حقوق و آزادی دینی بخشی کوچکی از اقدامات حکومت بحرین در برابر شیعیان است.


وی از علما  و روحانیان شرکت کننده در کنفرانس «گفت‎وگوی تمدن‎ها و فرهنگ‎ها» خواست که جنایت‎ و نقض حقوق مذهبی نظام آل‎خلیفه را محکوم کنند.


سید هادی الموسوی از اعضای جمعیت الوفاق اسلامی بحرین نیز در این جلسه به انتقاد از سازمان اوقاف جعفری پرداخت و گفت: سازمان اوقاف جعفری در جهت خواسته‎های شیعیان حرکت نمی‎کند بلکه نظام آل‎خلیفه بر آن حکومت می‎کند./994/ب902/د

ارسال نظرات