۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۰۵۲۶۸

همایش بصیرتی «خط امام» در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بصیرتی «خط امام (ره)» از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و دکتر زاکانی برگزار شد.
همايش بصيرتي خط امام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، محمد ودود حیدری، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، صبح امروز در همایش بصیرتی «خط امام (ره)» که در سالن الغدیر دانشگاه زنجان و به میزبانی بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، با بیان این که یک دانشجوی بسیجی قبل از حرکت باید سخنان رهبری را چراغ راه خود قرار دهد گفت: باید قبل از حرکت در مسیر انقلاب سخنان رهبر و راهبر این انقلاب را چراغ راه قرار داد تا دچار مشکل نشویم.

 

وی در ادامه افزود: شما باید تمامی شاخصه های خط امام خمینی (ره) را مورد مطالعه قرار دهید و آن را با سخنان مقام معظم رهبری تطبیق کنید تا درستی فرموده های رهبری و این که ایشان همان خمینی دیگر هستند برای شما نیز به اثبات برسد.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه نبود امام (ره) را دلیل سوء استفاده برخی ها از ایشان عنوان کرد و اظهار داشت: چون امام خمینی (ره) امروز حضور ندارند دوست داران و برخی منتسبین به ایشان هر چیزی دلشان می خواهد و در راستای اهداف خود به امام (ره) انتساب می دهند و حتی کم مانده بود در همین سال 88 بگویند که حضرت امام (ره) جبهه اصلاحات را افتتاح و پایه ریزی کردند.

 

وی در ادامه افزود: باید در صحبت کردن مستند و مستدل به سخنان امام و رهبر انقلاب حرف بزنیم، چرا که ایشان همه چیز را کامل بیان کرده و هر چیزی که لازم بوده را فرموده اند و لذا چون متن بهتری از سخنان این بزرگواران نداریم در هنگام صحبت کردن به آنها استناد می جوئیم همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند امام (ره) ثابت کردند یک انسان معمولی هم می تواند تا مرز عصمت پیش برود.

 

دکتر حیدری در ادامه با بیان این که یک فرد انقلابی هرگز حذف نمی شود تصریح کرد: کسی که انقلابی است در نگاه های منجمد و بوروکراسی و دیوان سالاری اداری حذف نمی شود و یک دانشجوی انقلابی همیشه پای اصول خود با جدیت تمام ایستادگی می کند و این بر خلاف چیزی است که در دوران اصلاحات مانند تساهل و تسامح و جدی نگرفتن اصول سر می دادند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این بسیجی ها بودند که جلوی استدلال های غلط صدام متجاوز را که گفته بود سه روزه در تهران هستم، گرفتند و نگذاشتند این حرف تلخ به حقیقت تبدیل شود و امروز هم این دانشجویان بسیجی نمی گذارند برخی کارهای دولتمردان که به خاطر شکم سر خم کردن جلوی آمریکا است به حقیقت تبدیل شود.

 

وی در پایان تقوا را لازمه یک دانشجوی بسیجی و یک فرد انقلابی دانست و ابراز داشت: یکی از اصلی ترین شاخصه های انقلابی بودن تلاش به همراه رعایت تقوا است که خداوند در قرآن کریم به کسانی که وی را یاری کنند وعده یاری و پیروزی داده است و لذا شما نیز سعی کنید حتی با امکانات اندک در محیط پیرامون خود اثر گذار باشید همانطور که در دوران دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم این حرف را ثابت کردند.

 

گفتنی است؛ بعد از سخنان رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور انیمیشن «راشا کوری» پخش و مورد استقبال حاضرین در همایش واقع شد. /949/پ202/ع

ارسال نظرات