۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۰۵۴۹۵
دولت ونزوئلا:

دولت فعلی اوکراین را به رسمیت نمی‌شناسیم

خبرگزاری رسا ـ دولت ونزوئلا رسما اعلام کرد که دولت کنونی اوکراین که در نتیجه کودتا و با حمایت آمریکا و ناتو به قدرت رسیده را قانونی ندانسته و حکومت فعلی اوکراین را تا برگزاری انتخابانی آزاد و عادلانه به رسمیت نخواهد شناخت.
ونزوئلا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دولت ونزوئلا در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد حکومت فعلی در اوکراین را تا زمانی که در این کشور انتخاباتی آزاد و عادلانه برگزار نشود، به رسمیت نمی‌شناسد.

 

در این بیانیه آمده است: دولت بولیواری جمهوری ونزوئلا با توجه به روند حوادث کنونی در اوکراین بار دیگر رسما اعلام می‌کند که افرادی که با زور و اقدامات خشونت آمیز و با حمایت مستقیم آمریکا و ناتو، دولت قانونی در این کشور را سرنگون کرده و قدرت در کی‌یف را بدست گرفته و ثبات و آرامش مردم اوکراین را بهم زدند، را به رسمیت نمی‌شناسد.

 

در بیانیه یادآوری شده تا زمانی که انتخاباتی آزاد و عادلانه در اوکراین برگزار نشود، ونزوئلا به هشدار خویش در مورد تهدید صلح و آرامش مردم این کشور و خطر دخالت کشورهای غربی در اوکراین ادامه داده و همچنان در جهت ایجاد جهان چند قطبی که تنها ضامن صلح و احترام به تمامیت ارضی کشورهاست، تلاش خواهد کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات