۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۰۵۷۰۸
رییس شورای اسلامی علمای بحرین:

آل‎خلیفه از تحویل پیکر شهید انقلابی هراسان است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اسلامی علمای بحرین از عملکرد نظام آل‎خلیفه در عدم تحویل پیکر شهید انقلابی به خانوده‏اش انتقاد کرد.
سيد مجيد المشعل رئيس مجلس اسلامي علماي شيعه بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، اعضای شورای اسلامی بحرین شب گذشته به ریاست حجت الاسلام سید مجید المشعل رییس این شورا با خانواده شهید عبدالعزیز العبار که جنازه وی از سوی نظام آل خلیفه توقیف شده است در منطقه سنابس دیدار کردند.


حجت الاسلام سید مجید المشعل با انتقاد از عملکرد نظام آل‎خلیفه در عدم تحویل جنازه این شهید به خانواده‎اش گفت: عبدالعزیز العبار بعد از مجروح شدن به ضرب گلوله مستقیم نیروهای امنیتی از ناحیه سر به مدت 55 روز در کما بود تا به مقام شهادت رسید، اما با این حال نظام آل‎خلیفه از اینکه جسد این شهید را به خانواده‎اش تحویل دهد هراسان است.


وی با خانواده این جوان شهید ابراز همدردی کرد و بیان داشت: آل‎خلیفه ظلم، ستم، عذاب و درد بسیاری به خانواده شهید عبدالعزیز العبار تحمیل کرده است. نظام حاکم می‎پندارد که با عدم تحویل جسد این شهید بحرینی می‎تواند بر جنایت‎های خود سرپوش بگذارد.
 

رییس شورای اسلامی علما این گونه اقدامات نظام آل‎خلیفه علیه مردم بحرین را مخالف حقوق ملت دانست و افزود: حکومت بحرین هیچ احترامی برای حقوق و کرامت مردم این کشور قائل نیست.


حجت الاسلام مشعل مردم بحرین را مقاوم و پایدار در خواسته‎‎های انقلابی خود خواند و تصریح کرد: خانواده شهیدعبدالعزیز العبار این جنایت فجیع را هرگز فراموش نخواهد کرد و صبر این خانواده شهید، در برابر جنایت‎های رخ داده علیه آنان نشان از  اراده و پایداری آنان بر ادامه انقلاب است.


گفتنی است شهید عبدالعزیز موسی العبار جوان 27 ساله ای بحرینی در صبح روز جمعه 18 آوریل 2014 به شهادت رسید. اما آل خلیفه تاکنون از تحویل پیکر وی خودداری می کند./994/ب902/د

ارسال نظرات