۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۰۵۷۷۰

طلاب حوزه علمیه همزمان با میلاد امام علی به دست مراجع تقلید معمم شدند

خبرگزاری رسا ـ‌ مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه همزمان با میلاد با سعادت امام علی(ع) در بیوت و دفاتر مراجع تقلید برگزار شد.
مراسم عمامه گذاري طلاب - قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه همزمان با میلاد با سعادت امام علی(ع) در بیوت و دفاتر مراجع تقلید برگزار شد.

بر اساس این گزارش پیش از ظهر امروز برخی از طلاب حوزه علمیه با حضور در دفاتر و بیوت مراجع تقلید به دست ایشان ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

امروز بیش از پنجاه طلبه حوزه علمیه با حضور در مدرسه امیر المؤمنین(ع) به دست حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی معمم شدند.

این مرجع تقلید هنگام عمامه گذاری با توصیه‌ها و رهنمودهای خود طلاب تازه معمم را شده را در مسیر خدمت به دین و نظام اسلامی راهنمایی می‌کرد.

ظهر امروز نیز جمعی از طلاب همدانی حوزه علمیه قم با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی از رهنمودهای این مرجع تقلید استفاده کردند.

در پایان این مراسم 10 نفر از طلاب حوزه علمیه به دست حضرت آیت‌الله نوری همدانی ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی نیز به طلاب تازه معمم شده توصیه‌هایی را ارائه‌ کرد.

همچنین در دیدار طلاب همدانی حوزه علمیه قم با حضرت آیت‌الله نوری همدانی حجت‌الاسلام رضوی مهر در سخنانی با تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) از حضرت‌ آیت‌الله نوری همدانی به خاطر حضور در جمع طلاب همدان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است عمامه گذاری به دست علمای دینی سنتی حسنه در حوزه‌های علمیه است که در سالروز ولادت ائمه اطهار(ع) از سوی مراجع تقلید انجام می‌گیرد./927/پ202/ج

ارسال نظرات