۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۰۵۸۳۸

مرکز تخصصی امیرالمؤمنین اهواز طلبه می پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز تخصصی امیرالمؤمنین(ع) اهواز ویژه طلاب سطح 3 طلبه می پذیرد.
طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مرکز تخصصی امیرالمؤمنین(ع) اهواز در سه رشته شیعه شناسی، فلسفه و تفسیر قرآن طلبه می پذیرد.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی www.howzeh-qom.ir مراجعه کنند.

زمان برگزاری آزمون نیز صبح جمعه مورخ 9 خرداد 1393 در ساختمان مرکز تخصصی امیرالمؤمنین (ع) اهواز خواهد بود.

نتایج آزمون حداکثر 3 هفته پس از برگزاری آزمون توسط معاونت آموزش و امور حوزه ها به مدیریت های استانی و واحد های آموزشی تخصصی ابلاغ و پس از هماهنگی با واحدهای آموزشی به داوطلبان اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، منابع عمومی آزمون ورودی در سطح 2 و3 مربوط به دروسی است که متقاضیان تمام رشته های یک سطح تحصیلی ملزم به پاسخ گویی آن خواهند بود. حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی کسب 50 درصد از مجموع امتیاز است

بنا براین گزارش طلاب متقاضی که مشغول به تحصیل در پایه 9 هستند، مشروط به ارائه گواهی مبنی بر اتمام سطح دو حداکثر تا آغاز نیم سال دوم تحصیلی، مجاز به شرکت در آزمون رشته تخصصی سطح سه و تحصیل در آن هستند.

گفتنی است، مرکز تخصصی امیرالمؤمنین در سال 1390 از سوی آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، راه اندازی شد./9464/د101/ب

ارسال نظرات