۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۰۵۹۱۳
هنیه:

دولت آتی به همه تعلق دارد

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر دولت منتخب فلسطین تاکید کرد: دولت آتی، دولت همه ماست و نیازمند حمایت تمامی طرف های ملی است.
هنيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «اسماعیل هنیه» نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در دیدار با بازرگانان فلسطینی که با عنوان «حمایت از آشتی ملی فلسطین» برگزار شد، گفت: آشتی ملی مهم است، اما مهمتر از مسئله آشتی عدم تکرار فضای شکاف داخلی و تبعات و پیامدهای آن است و ما باید جلوی این کار را بگیریم.

 

هنیه ادامه داد: مسؤولیت ملی مقامات فلسطینی در حال حاضر ساماندهی به اوضاع داخلی و اتخاذ تصمیمات شجاعانه برای پایان دادن به شکاف و دو دستگی در عرصه داخلی است.

 

وی خواستار هم افزایی تلاش ها برای کمک به آغاز روند آشتی ملی و اجرای توافقات صورت گرفته شد و تاکید کرد: مسؤولیت های سنگینی بر عهده دولت جدید خواهد بود و این دولت به تنهایی و بدون همکاری طرف های دیگر فلسطینی مانند جنبش های فتح و حماس و شخصیت های ملی گرا نمی تواند از عهده حل مشکلات برآید.

 

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در باریکه غزه تصریح کرد: دولت آتی دولت همه ماست و نیازمند حمایت تمامی طرف های ملی است.

 

هنیه هدف از سفر هیات آشتی ملی جنبش فتح به ریاست «عزام احمد» به باریکه غزه را تکمیل توافقات صورت گرفته طی دو هفته قبل و بررسی مسئله تشکیل دولت عنوان کرد و گفت: توافقنامه قاهره تنها توافق میان جنبش های فتح و حماس نبود، بلکه با مشارکت تمامی گروه های فلسطینی و شخصیت های مستقل حاصل شده است./982/ب102/د

ارسال نظرات