۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۰۶۱۲۳

نصب تبلیغات علیه قرآن کریم بر روی اتوبوس‌های شهری آمریکا

خبرگزاری رسا ـ گروه اسلام‌ستیز «دفاع از آزادی آمریکا» که در دادگاه با دستاویز قرار دادن قانون آزادی بیان توانست سازمان متروی واشنگتن را در مورد پرونده نصب تبلیغات ضداسلامی شکست دهد، تبلیغات جدیدی را در توهین به قرآن کریم بر روی اتوبوس‌های شهری نصب می‌کند.
بنر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه اسلام‌ستیز «دفاع از آزادی آمریکا» پیشتر تابلوهایی را با این مضمون که «در هر جنگی میان انسان متمدن و یک انسان بدوی، از انسان متمدن حمایت کنید. از اسرائیل حمایت کنید ... جهاد را شکست دهید»، بر روی اتوبوس‌های شهرهای مختلف آمریکا نصب کرد.


این اقدام با موج گسترده اعتراضات پیروان ادیان مختلف مواجه شد.


پاملا گلر، یهودی افراط‌گرایی که مدیریت گروه دفاع از آزادی آمریکا را بر عهده دارد، این بار قصد دارد که تبلیغات جدیدی را علیه قرآن کریم بر روی اتوبوس‌های شهری نصب کند.


در این تبلیغات عکس آدولف هیتلر وجود دارد و در کنار آن نوشته شده که «قرآن: نسخه اسلامی نفرت از یهودی» است.


تلاش‌های متروی واشنگتن برای جلوگیری از نصب این تابلوها نیز راه به جایی نبرد.


شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی که پیشتر برای مقابله با اقدامات اسلام‌ستیزانه این گروه افراط‌گرا و برای نشان دادن حقیقت قرآن کریم، اقدام به نصب تابلوهایی با محتوای آیات قرآن کریم در ایستگاه‌های مترو کرد، با انتشار بیانیه‌ای به این اقدام جدید پاسخ داد.


این شورا در بیانیه خود اعلام کرد: این ادعا که قرآن کریم نفرت علیه یهودیان را ترغیب می‌کند، کاملاً نادرست است.


در این بیانیه آمده است: اگر کسی قرآن را بخواند، می‌فهمد که قرآن یهودیان و مسیحیان را به عنوان مؤمنان به خدا معرفی می‌کند و از همه مؤمنان می‌خواهد که با صلح و آرامش در کنار هم زندگی کنند.


این تبلیغات ضد قرآنی به زودی به مدت یک هفته بر روی 20 اتوبوس شهری نصب خواهد شد./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات