۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۰۶۷۱۳
یکی از رهبران حماس:

فلسطین را به طور کامل آزاد خواهیم کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران حماس تأکید کرد: ما از هیچ یک از حقوق فلسطینیان عقب نخواهیم نشست و فلسطین را به طور کامل آزاد خواهیم کرد.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا،"محمود الزهار" یکی از رهبران حماس، در کنفرانسی تحت عنوان "حفظ اصول ثابت ملی" که روز سه شنبه 30 اردیبهشت با شعار "وحدت تنها راه بازگشت است" در غزه برگزار شد، بر آزادی کامل فلسطین تأکید کرد.

 

وی افزود: یکی از اصول ثابت ملی فلسطین، انسان است؛ یعنی هرکس که در فلسطین ساکن است و در آن اقامت دائم دارد و در این میان هیچ تبعیض دینی، نژادی و یا قومی وجود ندارد.

 

الزهار بیان داشت: مردم فلسطین تمدن خاص و متمایزی دارند که از پدران به فرزندان منتقل شده است که آنان نیز در زمان های مختلف آن را پاسداری کرده اند.

 

رهبر حماس تأکید کرد: حق بازگشت به فلسطین حق مقدسی برای همه فلسطینیان در هر زمان و مکانی است. این یک حق فردی است که اکنون بعد اجتماعی گرفته است زیرا به مسئله تمام ملت فلسطین مربوط می شود.

 

وی با اشاره به مبارزه ملت فلسطین خاطرنشان کرد: دشمنی ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی، پاسخ آنان به تجاوزگری های صهیونیسم است، با توجه به اینکه روابط ملت فلسطین با یکدیگر و با پیروان ادیان آسمانی بر اساس عدالت و برابری و همکاری و همبستگی است.

 

الزهار تأکید کرد: ملت فلسطین تمام راهکارهای جایگزین را رد خواهند کرد و تنها خواهان آزادی کامل فلسطین هستند./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات