۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۰۷۱۳۶

اسکار اسلامی به بهترین شهروندان مسلمان در آمریکا اهدا می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم اهدای جایزه اسکار اسلامی به آن دسته از مسلمانان آمریکا که دستاوردهای قابل توجهی در زندگی اجتماعی داشته‌‎ و چهره حقیقی اسلام را نشان داده‌اند، اهدا می‎شود.
پوستر برگزاري مراسم اسکار اسلامي در آمريکا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم اهدای جایزه مناره طلایی یا همان اسکار اسلامی به موفق ترین مسلمانان آمریکا که توانسته اند چهره حقیقی اسلام را به سایر مردم این کشور نشان دهند در روز 31 ماه میلادی جاری برگزار می شود.
 
طالب کریم، رییس آکادمی دستاوردهای مسلمانان آمریکا در بیانیه ای به تشریح دلایل برگزاری چنین مراسمی پرداخته و گفت: رسانه های گروهی آکنده از گزارش های منفی در مورد کسانی است که پیرو اسلام هستند در حالی که از دستاوردهای مثبت مسلمانان چیزی گفته نمی شود. 
 
انتظار می رود نزدیک به 500 مدیر، سیاستمدار، پزشک، وکیل، استاد دانشگاه و سایر افراد موفق مسلمان از سراسر ایالات متحده در مراسم امسال اهدای جایزه مناره طلایی شرکت کنند.
 
جایزه مناره طلایی به وسیله آکادمی دستاوردهای مسلمانان آمریکا برگزار شده و به مسلمانانی که پیشرفت های قابل توجهی در رشته های حقوق، پزشکی و امور خیریه و همین طور سایر رشته ها داشته اند اهدا می شود.
 
این در حالی است که آکادمی دستاوردهای مسلمانان آمریکا در سایت اینترنتی خود ذکر کرده که مسلمانان سایر کشورها نیز ممکن است برنده جایزه مناره طلایی شوند./990/ب903/د
ارسال نظرات