۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۰۷۲۶۹
در گفت و گو با رسا مطرح شد؛

توصیه آیت الله شفیعی به جوانان برای مطالعه احادیث امام موسی کاظم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به جوانان توصیه کرد که احادیث حضرت امام موسی کاظم(ع) را مطالعه کنند.
آيت الله شفيعي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري

آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: امام کسی است که همه باید به او تأسی کنند.

وی با بیان این که امام معصوم امام همه است، افزود: از ویژگی های امامان معصوم این است که متعلق به همه یعنی پیر، جوان، کوچک، بزرگ، زن و مرد هستند.

استاد حوزه علمیه اهواز، در ادامه با توصیه به جوانان برای عمل به دستورات امام هفتم تصریح کرد: جوانان در کتاب های گوناگون احادیث امام موسی کاظم(ع) را مطالعه کنند.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از جوانان خواست با مطاله احادیث امام موسی کاظم(ع) ببینند آن حضرت درباره دین و دنیای آنها چه رهنمودی داشته اند به آن عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خطبه مفصل امام کاظم(ع) خطاب به هشام بن حکم اشاره کرد و گفت: این خطبه درباره عقل، خرد و اندیشه های متعالی است.

 آیت الله شفیعی در پایان ابراز داشت: خطبه امام کاظم(ع) خطاب به هشام بن حکم نکات مهمی دارد که برای همه به بویژه جوانان خیلی آموزنده است./9463/ت303/ب

ارسال نظرات