۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۰۷۸۹۳
آیت‌الله علوی گرگانی:

هدف انقلاب ما اسلامی است نه آمریکایی‌ و اروپایی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که هدف ما اسلام آمریکایی و اروپایی نیست، گفت: انقلاب اسلامی تنها هدف ما است.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌ گرگانی امروز در دیدار جمعی از جوانان خانه شهریاران جوان، بر ضرورت حرکت در مسیر درست تأکید کرد و گفت: آیات و روایات راه درست زندگی کردن را به انسان ها نشان داده‌اند و کسانی که در این مسیر قدم بردارند سعادتمند می‌شوند.

وی قرائت و تدبر در قرآن را به جوانان توصیه کرد و افزود: انسان باید دستورات قرآن را در زندگی خود پیاده کند تا در دنیا و آخرت به سعادت برسد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با بیان این که جوانان ایرانی باید الگوی جوانان جهان باشند، اظهار کرد: قرآن باید به گونه‌ای در زندگی جوانان ما وارد شود که حتی صحبت‌های آنها نیز برگرفته از قرآن باشد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به توبه پذیری خداوند، گفت: انسان‌ها در زندگی گاهی دچار لغزش‌هایی می‌شوند و باید بدانند که پس از خطاها باید توبه کنند و خداوند چنین بندگانی را دوست دارد.

وی با اشاره به روایات بر ضرورت توجه انسان به این‌که از کجا آمده و به کجا می‌رود تأکید کرد و افزود: انسان باید در زندگی مقصد خود را بداند و متناسب با شأن انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه دهد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این‌که هدف ما اسلام آمریکایی و اروپایی نیست، گفت: انقلاب اسلامی تنها هدف ما است و باید بدانیم که این انقلاب به برکت خون شهیدان به دست ما رسیده و باید از آن قدردانی کرد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که ما باید اسلام ناب را به همگان بشناسانیم، ابراز کرد: جوانان ما با پیروی از راه امام خمینی(ره) و شهدا می‌توانند به بهترین شکل در این مسیر قدم بگذارند.

وی ادامه داد: اسلام راه درست را از نادرست نشان داده و جوانان با توجه به آموزه های دینی می‌توانند الگوی مناسبی برای جهانیان باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در پایان جوانان را به آشنایی بیشتر با نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توصیه کرد./927/پ202/ج

ارسال نظرات